آموزش, داهوا, دوربین - داهوا, فیلم های آموزشی - داهوا, نقد و بررسی - داهوا

ویدئو نقد و بررسی دو دوربین مداربسته  B2A21P و B1A21P داهوا

دو دوربین مداربسته B2A21P و B1A21P داهوا

ویدئو نقد و بررسی دو دوربین مداربسته  B2A21P و B1A21P داهوا

دو دوربین مداربسته B2A21P و B1A21P داهوا  از پر فروش ترین دوربین های مداربسته HDCVI برند داهوا هستند که به علت قیمت مقرون به صرفه در سری های اقتصادی داهوا (Cooper)  جای گرفته اند. این دوربین ها به علت امکان خوبی که به کاربران ارائه می دهند در بسیاری از پروژه ها به عنوان انتخاب برتر محسوب می شوند. بنابراین اگر در جست و جوی خرید یک دوربین مداربسته مقرون به صرفه و اقتصادی برای منزل یا محیط کار خود هستید، پیشنهاد ما این دو دوربین مداربسته اقتصادی داهوا می باشد. در ادامه ویژگی ها و قابلیت های این دو دوربین مداربسته اقتصادی داهوا را ارائه خواهیم کرد.

ویژگی ها و قابلیت های دو دوربین مداربسته B2A21P و B1A21P داهوا

هر دو دوربین مداربسته اقتصادی داهوا می توانند تصاویر و جزئیات محیط پیرامون را در رزولوشن 2MP با 25/30 pfs و در رزولوشن 1MP با 50/60 pfs ، برای شما ارائه دهند. این دو دوربین دارای سنسور 1/2.7  می باشند و IR LED هایی که در طراحی این دو دوربین به کار رفته است که می توانند تا تصاویر خوبی را در شب ها تا برد ( مسافت ) 20 متر ارائه کنند. ساختار بدنه این دو دوربین به گونه ای طراحی شده است که در مقابل گرد و غبار، باران و برف و رطوبت مقاوم هستند و از استاندارد IP67 پشتیبانی می کنند.

تفاوت این دو دوربین مداربسته اقتصادی داهوا

این دو دوربین از نظر مشخصات فنی و ظاهری کاملا شبیه به هم هستند، تنها تفاوتی که دارند در جنس بدنه ی آن هاست. بدنه دوربین مداربسته B2A21P  از جنس آلومینیوم می باشد در حالی که بدنه دوربین مداربسته B1A21P از جنس پلاستیک می باشد. 

در این ویدئو نیز ، نقد و بررسی دقیقی از دو دوربین مداربسته اقتصادی ارائه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *