آموزش, داهوا, دوربین - داهوا, فیلم های آموزشی - داهوا, نقد و بررسی - داهوا

ویدئو نقد و بررسی دوربین مداربسته HFW-4431TP-S-S4 داهوا

دوربین مداربسته HFW-4431TP-S-S4 داهوا

ویدئو نقد و بررسی دوربین مداربسته HFW-4431TP-S-S4 داهوا

دوربین مداربسته HFW-4431TP-S-S4 داهوا یکی از دوربین های پر طرفدار تحت شبکه و IP برند داهوا است که با وجود رزولوشن بالا و قابلیت های هوشمندی که دارد با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد. بنابراین اگر قصد خرید دوربین مداربسته IP با امکانات خوب و با بودجه محدود را دارید، توصیه ما به شما دوربین مداربسته HFW-4431TP-S-S4 است.

مشخصات فنی دوربین مداربسته HFW-4431TP-S-S4 داهوا

دوربین مداربسته HFW-4431TP-S-S4 ، یک دوربین بولت است که قابلیت ارائه تصاویر با رزولوشن 4MP با 25pfs را دارد. این دوربین دارای حساسیت نوری خوب 0.03Lux می باشد. همچنین  با بهره گیری از چهار عدد Power LED می تواند تصاویر مناسبی تا مسافت 80 متر را در شب ارائه نماید.

این دوربین قابلیت پشتیبانی از حافظه داخلی (Micro SD Card)  تا 256GB را دارد. WDR این دوربین 120db است که می تواند تضادهای نوری در تصاویر محیط را برای شما برطرف نماید و تصاویر مناسبی را در این شرایط، ارائه نماید.

این دوربین با قابلیت لنز ثابت 3.6mm، می تواند تصاویر خوبی از محیط را تا مسافت 80 متر برای شما ارائه کند.

مشخصات فیزیکی دوربین مداربسته HFW-4431TP-S-S4 داهوا

این دوربین در مقابل ضربات خارجی، رطوبت، باران و برف، گرد و غبار مقاوم است و از قابلیت های IP67 و IK10 پشتیبانی می کند و در مقابل تغییرات دمایی از -40 درجه سانتی گراد تا +60 درجه سانتی گراد مقاوم است. دوربین مداربسته HFW-4431TP-S-S4 داهوا به میزان 30%± در مقابل ولتاژ ورودی مقاوم است، همچنین می تواند تا 2Kv مقاومت جریانی در مقابل رعد و برق داشته باشد.

این دوربین سری 4 تحت شبکه داهوا، از قابلیت POE پشتیبانی می کند که با استفاده از این قابلیت دیگر نیازی به صرف هزینه های اضافی آداپتور و کابل کشی های آن نیست و از قابلیت های هوشمندی چون : Intrusion،  Tripwire  و قابلیت تشخیص چهره پشتیبانی می کند.

همچنین با پشتیبانی از قابلیت فشرده سازی+H.265 نگرانی های شما را در خصوص فضای ذخیره سازی و ترافیک شبکه کاهش دهد و با پشتیبانی از 512Meg RAM و 32Meg ROM می تواند یک انتخاب عالی برای پروژه های شما باشد.

طراحی و دیزاین دوربین HFW-4431TP-S-S4

طراحی و شکل ظاهری این دوربین بسیار شکیل و زیباست و بر مبنای طراحی های جدید و مربعی شکل انجام شده است.

این محصول با قیمت استثنایی و ویژه با گارانتی 25 ماه فراگستر الکترونیک به شما عرضه می شود و در صورت هر گونه اختلال در عملکرد سیستم مداربسته تحت شبکه و بستر کواکسیال شما، آماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

در ویدئو زیر نقد و بررسی دقیقی از دوربین HFW-4431TP-S-S4 داهوا ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *