آموزش, داهوا, دوربین - داهوا, فیلم های آموزشی - داهوا, نقد و بررسی - داهوا

ویدیو نقد و بررسی دوربین مداربسته HAC-HFW1200TLP داهوا

دوربین مداربسته HAC-HFW1200TLP داهوا

ویدئو نقد و بررسی دوربین مداربسته HAC-HFW1200TLP داهوا

دوربین مداربسته HAC-HFW1200TLP داهوا، یکی از دوربین های محبوب بولت HDCVI 2 مگاپیکسلی است که با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه عرضه می شود، بنابراین این دوربین یک انتخاب عالی در پروژه هایی که بودجه کاربر محدود است، می باشد.

مشخصات فنی دوربین مداربسته HAC-HFW1200TLP

  • دوربین HAC-HFW1200TLP با بهره گیری از یک سنسور 1/ 2.7، لنز ثابت (Fixed lens) و در شرایط نوری تا  Lux  تصاویر تمام رنگی و بدون نقصی را ارائه کند.
  • از ویژگی های دیگر این دوربین، قابلیت Smart IR آن است که امکان ارائه تصاویر دید در شب به صورت سیاه و سفید تا 40 متر را مهیا ساخته است.
  • این دوربین می تواند تصاویر 2MPرا به صورت 25/30pfs را ارائه کند.
  • این دوربین در حالت IR روشن با توان 8 W می تواند عملکرد مناسبی داشته باشد پس محدودیتی کابل کشی در متراژ بالا ( به صورت استاندارد ) نیست.
  • دوربین مداربسته HAC-HFW1200TLP داهوا، به صورت لنز ثابت 8mm و 3.6mm عرضه می شود. دوربین با لنز 2.8mm حدود 119-120 درجه و دوربین با لنز 3.6mm حدود 100 درجه به شما زاویه دید می دهد. بر مبنای مشخصات فنی مندرج در دیتاشیت، دوربین مذکور با لنز 2.8mm می تواند تا فاصله حدود 38 متر قابلیت تشخیص اجزای محیط (Detection)، در فاصله حدود 7.5 متر نیز امکان تشخیص و تفکیک اجزای محیط (Recognition) را فراهم آورد که با لنز 3.6mm نیز Detection حدود 50 متر و Recognition  آن حدود 10 متر می شود.
  • این دوربین با بهره گیری از قابلیت 4-in-1 می تواند تصاویر با تکنولوژی های AHD، CVB، HDTVI و HDCVI را ارائه کند.
  • از دیگر قابلیت های مهم این دوربین تحمل شوک یا نوسان الکتریکی تا 4Kv است و اگر ولتاژ تغذیه آن تا 30 درصد 12V بالاتر رود، آسیبی نخواهد دید.

 

مشخصات فیزیکی دوربین HAC-HFW1200TLP

  • بدنه این دوربین مقرون به صرفه از جنس پلاستیک ( پلی کربنات ) است و در حین حال از استاندارد IP67 پیروی می کند و در مقابل عوامل محیطی چون : رطوبت، گرد و غبار، باران و برف و شرایط مختلف دمایی بین محدوده ی دمایی -40 الی +60 مقاومت کافی و لازم را داراست. با وجود این قابلیت ها دیگر نیازی به این که بدنه ( کیس ) دوربین از جنس فلز باشد نیست. اگر شما بخواهید دوربین مداربسته با این قابلیت از جنس بدنه فلز تهیه نمایید، نیازمند صرف هزینه ای 30 الی 40 درصد بالاتر می باشید.
  • ابعاد مناسب و طراحی شکیل این دوربین موجب شده که نصب راحت و آسانی در بسیاری از پروژه ها داشته باشد، پایه این دوربین پیچی است و به راحتی قابل تنظیم و جانمایی است.
  • دوربین مداربسته HAC-HFW1200TLP داهوا، یک دوربین ضد ضربه است و در مقابل ضربه بسیار مقاوم می باشد.

دوربین HAC-HFW1200TLP داهوا، یک دوربین اقتصادی با قابلیت های انحصاری است که با ضمانت و گارانتی 25 شرکت فراگستر الکترونیک، به شما عرضه می شود.

ویدئوی زیر به نقد و بررسی دوربین مداربسته HAC-HFW1200TLP داهوا، می پردازد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *