مقالات تخصصی, مقالات عمومی

راهنمای فروش دوربین مداربسته هایک ویژن

راهنمای فروش دوربین مداربسته هایک ویژن

راهنمای فروش دوربین مداربسته هایک ویژن

 

شرکت هایک ویژن، یکی از بزرگ ترین شرکت های نظارت تصویری در جهان است که همیشه با ارائه ی کامل ترین و بهترین محصولات، سعی دارد بیش از پیش به محبوبیت برسد، البته که در حال حاضر نیز به عنوان برترین برند دنیا، مورد تقاضای کاربران قرار می گیرد.پیش از آغاز مقاله فروش دوربین مداربسته هایک ویژن قصد داریم در مورد موضوعی که شاید برای خیلی از شما مخاطبان اهمیت داشته باشد را شرح دهیم. وقتی سخن از بهترین و با کیفیت ترین برند های یک محصول به میان می آید، ذهنیت اکثر افراد به سمت برندهای گران قیمت کشیده می شود. اما همیشه گران بودن یک محصول به معنای با کیفیت بودن آن نیست.

در اقلام متفاوتی که هر روز با خرید و فروش آنه ا سروکار داریم نیز می توانید این نکته را ببینید. اجناس بسیاری وجود دارند که با وجود قیمت مناسب و یا حتی ارزان، کیفیت بسیار قابل قبولی را دارند اما برعکس اجناس گران قیمتی که علی رغم هزینه ی بالایی که صرف خرید آن ها می شود، بسیار بی کیفیت هستند. در بازار تجهیزات نظارت تصویری، برندهای متفاوتی فعالیت دارند و انتخاب بهترین برند از میان آنها کمی مشکل است. در میان برندهایی که در بازار ایران فعالیت دارند، برند هایک ویژن و داهوا در صدر لیست است.

شرکت هایک ویژن، با ارائه طیف وسیعی از انواع دوربین مداربسته و تجهیزات ضبط تصاویر، به راحتی توانسته است نیاز مخاطبین خود را برآورده کند و به یکی از اولین و در بعضی مواقع تنها انتخاب اکثر خریداران دوربین مدار بسته تبدیل شود. فروشگاه های بسیاری در سطح ایران در زمینه فروش دوربین مدار بسته هایک ویژن فعالیت دارند و شرکت های بسیاری نیز محصولات این برند را توزیع می کنند که در هنگام خرید می بایست، به اعتبار و مدت زمان گارانتی محصولات هایک ویژن آن شرکت توجه داشته باشید.

 

پیش از خرید دوربین مدار بسته به چه نکاتی دقت کنیم؟

پیش از خرید هر محصولی، تحقیق و شناختن دقیق نیاز خود و دلیلی که برای خرید این محصول دارید، جزو مهم ترین اولویت های شما به عنوان خریدار است. زمانی که شما به فروشگاهی که در زمینه فروش دوربین مدار بسته هایک ویژن فعالیت دارد مراجعه می کنید، با طیف وسیعی از دوربین ها و تجهیزات آنها مواجه می شوید و اگر دقیقا نمی دانید که به چه علتی و در چه مکانی می خواهید از دوربین مدار بسته استفاده کنید به مشکل بر خواهید خورد چرا که بسیار از محصولات با توجه کاربرد و محیط مورد نظر مشتریان و کاربران ارائه می شوند. شرکت ها و یا مغازه هایی که فروش دوربین مداربسته هایک ویژن را انجام می دهند، می توانند در این زمینه به شما راهنمایی هایی را ارائه دهند اما در نهایت این خود شما هستید که تصمیم گیرنده اید که محصول با چه قیمتی را خریداری کنید. بنابراین بهتر است از قبل اطلاعاتی را در مورد اینکه دوربین را می خواهید در کجا نصب کنید ( اماکن مسکونی و تجاری و یا اماکن صنعتی و کارخانه )، اینکه قرار است دوربین در فضای باز باشد و در برابر باران یا برف یا سرما باشد و یا در داخل ساختمان نصب می شود، هزینه ای که میخواهید انجام دهید، اینکه تصویربرداری را در چه ساعاتی از شبانه روز می خواهید انجام دهید ( این مورد به خصوص برای کسانی که تصویربرداری 24 ساعته می خواهند بسیار مهم است چون نیاز به دوربین با تصاویر دید در شب با کیفیت  خواهند داشت ) و مواردی از این قبیل را داشته باشید.

راهنمای فروش دوربین مداربسته هایک ویژن

 

 

از کجا دوربین مدار بسته با کیفیت بخریم؟

در همانطور که گفتیم در سطح ایران فروشگاه های حضوری و یا مجازی بسیاری هستند که برای فروش دوربین مدار بسته هایک ویژن و سایر برند های دوربین مدار بسته فعالیت می کنند اما اینکه کدام یک را برای خرید انتخاب کنیم بسیار مهم است. تمامی فروشگاهای حضوری که در مورد فروش دوربین مدار بسته هایک ویژن فعال هستند، مانند سایر مغازه ها و شرکت ها ملزم به داشتن پروانه کسب معتبر که معمولا از طرف اتحادیه صنف الکتریک و الکترونیک صادر می شود، هستند و این گواهی کسب باید در محل قابل دید برای مشتریان نصب شود و شما بتوانید از صحت عملکرد و خدمات آنها مطمئن شوید. علاوه بر آن بحث فروش دوربین مدار بسته هایک ویژن به خاطر معروف بودن این برند در ایران، طرفداران زیادی را برای دریافت نمایندگی فروش دارد و شما باید از اینکه فروشگاهی که انتخاب می کنید مجاز به فروش این برند هست یا نه اطمینان کامل را حاصل کنید.

در مورد فروشگاهها و سایت های اینترنتی، یا باید سایت فعالیت کننده در زمینه فروش دوربین مدار بسته هایک ویژن دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد یا از عاملیت های فراگستر باشد که بین مخاطبین شناخته شده است. بسیاری از کاربران بی اطلاع از سوء استفاده های ممکن، هر روزه قربانی انواع کلاهبرداری های اینترنتی می شوند. بنابراین بهتر است در هنگام خریدهای آنلاین، بخصوص در مورد دوربین مدار بسته و تجهیزات آن که هزینه بالایی دارند، صرفا از فروشگاه های مورد تایید و شناخته شده خرید نمایید.

 

در هنگام خرید دوربین مداربسته به چه نکاتی دقت کنیم؟

هر فروشگاهی که در زمینه فروش دوربین مدار بسته هایک ویژن فعال است معمولا افرادی را برای راهنمایی مشتریان در هنگام خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن، در نظر می گیرد. اما این موضوع نباید جایگزین هوشیاری و دقت خود مشتریان باشد. فروشندگانی که برای فروش دوربین مداربسته هایک ویژن فعال هستند، معمولا در نگاه اول اطلاعات کلی را به مشتری ارائه می دهند و در صورتی که مشتری سوالی نداشته باشد فرآیند خرید ادامه پیدا می کند و تمام می شود. اما در این بین، علت اصلی سوال نپرسیدن بسیاری از مشتریان عدم داشتن اطلاعات کافی از محصولی است که قصد خرید آن را دارند. به طور مثال برای خرید دوربین شما باید با اصطلاحاتی از جمله قدرت زوم دوربین، زاوید دید، رزولوشن دوربین، نوع فناوری به کار رفته در دوربین (تحت شبکه و یا آنالوگ )، فناوری هایی مانند WDR،نوع لنز دوربین و.. آشنا باشید تا در هنگام توضیح افراد شاغل در سمت مسئول فروش دوربین مدار بسته هایک ویژن در صورت وجود ابهام سوالات خود را صریحا بپرسید. اگر شما ندانید زمانی که اندازه لنز دوربین های مدار بسته تغییر می کند چه تغییری در نوع تصویر ایجاد می شود، قطعا بین لنز 3.6 و 2.8 میلیمتری هم تفاوتی نمی بینید و ممکن است پس از خرید و یا حتی پس از نصب دوربین و مشاهده تفاوت آنچه که مد نظر داشته اید با آنچه که خریداری کرده اید، دچار پشیمانی شوید.

راهنمای فروش دوربین مداربسته هایک ویژن

 

چطور دوربین مدار بسته مناسب نیاز خود را بشناسیم؟

جواب این سوال وابسته به شما و نیازتان دارد. اگر مکانی که شما قصد نصب دوربین مدار بسته برای آن را دارید، مکانی مسکونی و یا تجاری است و دوربین قرار است در فضای داخلی نصب شود، می توانید از تمام دوربین های مدار بسته در فروشگاهه ایی که در زمینه فروش دوربین مداربسته هایک ویژن ارائه خدمات می دهند خرید کنید اما اگر مکان مد نظر شما صنعتی است و یا مکان مسکونی و تجاری است ولی قصد نصب دوربین در فضای بیرون ساختمان را دارید و میخواهید هم از سرقت دوربین جلوگیری شود و هم از شرایط و تغییرات جوی در امان باشد، بهترین انتخاب دوربین های مدار بسته صنعتی، برای محیط های صنعتی و دوربین های مداربسته با قابلیت IP67، برای محیط های بیرونی است. این دوربین ها، در فروشگاهی فعال در فروش دوربین مدار بسته هایک ویژن عرضه می شوند اما در نظر داشته باشید. مورد بعدی در مورد آنالوگ یا تحت شبکه بودن سیستم مدار بسته است. اگر می خواهید تصاویر از طریق اینترنت و زمانی که نزدیک دوربین نیستید برای شما قابل مشاهده باشد، باید سیستمی را انتخاب کنید از شرایط خوبی برای انتقال تصویر بهره ببرد. همچنین اگر محیط مورد نظر شما بزرگ است و سر پوشیده نیست، خرید دوربین مداربسته اسپید دام یا PTZ یک انتخاب عالی محسوب می شود.

راهنمای فروش دوربین مداربسته هایک ویژن

خرید دوربین مداربسته هایک ویژن از فراگستر

سایت فراگستر با تجربه چندین ساله در زمینه فروش دوربین مدار بسته هایک ویژن و برندهای مطرح دیگر بازار مانند آلباترون، آپتینا،  داهوا، کلارنت، مکسرون و ناظر  تلاش کرده تا همواره رضایت مشتریان خود را جلب نماید. کارشناسان فعال در قسمت فروش دوربین مدار بسته هایک ویژن با بررسی مدل های جدید ارائه شده از برند هایک ویژن و ارائه ی آن ها به نمایندگان، تلاش می کنند تا به روزترین سبد خرید را برای کاربران و مشتریان فراهم کنند. از طرفی با تهیه لیست خرید این برند شما می توانید از قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن و سایر برندهای موجود در فروشگاه اطلاع پیدا کنید. همچنین با تماس با شماره 02153862 نیز می توانید از آخرین قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن مطلع شده و راهنمایی های لازم را نیز از کارشناسان فروش دریافت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *