مقالات عمومی

3 ویژگی مهم در انتخاب دوربین مداربسته مناسب آسانسور

حفظ و تامین امنیت اگر نگوییم مهم‌ترین‎؛ اما یکی از دل مشغولی‌های بسیار مهم عمده صنعتگران ماهر و توانمند در سراسر جهان است. این مساله در حوزه تولید و نصب آسانسور و مباحث مرتبط با آن با حساسیت دو چندانی پی‌گیری می شود.

Image result for ‫دوربین مداربسته مناسب برای آسانسور‬‎

  1. نخستین نکته در این باره انتخاب لنز استاندارد جهت پوشش‌دهی بیشتر و مناسب‌تر محیط داخلی آسانسور است. برای این کار بهتر است از لنز نوع واید 2.8mm استفده شود
  2. دوربین مداربسته دارای تکنولوژی WDR 120db باشد.Image result for ‫دوربین مداربسته مناسب برای آسانسور‬‎

3. سومین نکته در خصوص نصب دوربین مدار بسته مناسب در داخل آسانسور که بسیار هم پر اهمیت است این است که دوربین مداربسته مورد استفاده بهتر است بی‌سیم باشد تا بالا و پایین رفتن کابین موجب قطع‌شدن کابل‌های کواکسیال نشود.از سویی، حرکت‌کردن کابین و عبور آن از کنار کابل‌های برق باعث می‌شود کیفیت تصاویر گرفته‌شده توسط دوربین مداربسته پایین بیاید و بی‌تردید تجهیزات نیز نویزهایی را ایجاد  خواهند کرد.برای برطرف‌کردن این مشکل نیز می‌توان با نصب یک فرستنده در زیر کابین آسانسور و قرار دادن یک گیرنده از نوع DVR در طبقات پایین یا  بالای ساختمان تا حدودی از ایجاد نویز جلوگیری کرد. رعایت این نکات سبب می‌شود لحظات کوتاهی که در روز یا شب در داخل آسانسور سپری می‌شود توام با آرامش و تجربه خاطره‌ای ایمن و بی‌خطر برای کاربران گرامی این وسیله پراهمیت باشد.

Image result for ‫دوربین مداربسته مناسب برای آسانسور‬‎

4. شکل ظاهری دوربین بهتر است از نوع دام و یا فیش آی باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *