GUI - nvr - oldversion -داهوا, Old Version - nvr - داهوا, آموزش, داهوا, فیلم های آموزشی - داهوا

ویدیو تعریف دوربین IP در دستگاه NVR داهوا و مکسرون

تعریف دوربین IP در دستگاه NVR داهوا

در این ویدیو، به نحوه تعریف دوربین IP در دستگاه NVR داهوا و مکسرون می پردازیم.

قبل از تعریف دوربین، نیاز است که دوربین را Initialized کنیم. در این مرحله نیاز است که ایمیل جدید، رمز جدید و سوال امنیتی را برای دوربین تعیین نمایید. همچنین نیاز است که آی پی دوربین ها را از حالت پیش فرض خارج نمایید تا تداخل آی پی صورت نگیرد.

نحوه تغییر آی پی

پیش از تعریف دوربین IP در دستگاه NVR داهوا، می توانید از طریق Config tool، وب دوربین و دستگاه NVR، عملیات تغییر آی پی دوربین را انجام دهید. اگر به لپ تاپ و یا کامپیوتر دسترسی ندارید. می توانید این عملیات را از طریق دستگاه NVR انجام دهید، اما نیاز است که در ابتدا آی پی NVR را تغییر دهید تا با دوربین تداخل آی پی نداشته باشد.

برای اینکار، بر روی صفحه اصلی، کلیک راست می کنیم. گزینه Main menu را انتخاب می کنیم. در این بخش وارد Network می شویم. در قسمت TCP/IP، کارت شبکه ای را قصد تغییر آی پی آن را داریم را انتخاب می کنیم. پس از تغییر آی پی، بر روی Apply و سپس OK کلیک می کنیم.

تعریف دوربین IP در دستگاه NVR داهوا

برای این کار می توانیم بر روی Camera، Registration کلیک کنیم و یا بر روی منو، کلیک راست می کنیم و گزینه Camera Registration را انتخاب می کنیم تا وارد صفحه تعریف دوربین شویم. در ادامه بر روی Device Search کلیک می کنیم تا دوربین های آی پی موجود در شبکه را شناسایی کنیم، بر روی IP Address، دو بار کلیک می کنیم تا آی پی ها Sort شوند. در این حالت، آی پی مورد نظر را انتخاب می کنیم و بر روی Modify IP کلیک می کنیم، صفحه ای باز می شود، در قسمت Address IP، آی پی مورد نظر، رمز و نام کاربری را وارد می کنیم، سپس بر روی OK کلیک می کنیم.

برای اضافه کردن دوربین، دوبار بر روی آی پی مورد نظر کلیک می کنیم یا پس از انتخاب آن بر روی گزینه  Add کلیک می کنیم. ( اگر فریم ور دوربین داهوا قدیمی نباشد و یا دارای رمز admin نباشد، می بایست بر روی گزینه edit کلیک کنیم تا بتوانیم رمز دوربین را وارد کنیم تا وضعیت Status سبز شود. )

به منظور افزودن دستی

برای این منظور، در این قسمت می توان بر روی Manual Add کلیک کرد، حال صفحه ای باز می شود، در این صفحه، آی پی، نام کاربری و رمز دوربین را وارد می کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *