GUI - nvr - oldversion -هایک, GUI - xvr - oldversion -هایک, Old Version - nvr - هایک, Old Version - xvr -هایک, XVR-هایک, آموزش, فیلم های آموزشی, فیلم های آموزشی - هایک, هایک ویژن

آموزش تصویری تعریف دوربین IP بر روی دستگاه هایک ویژن و مکسرون

آموزش تعریف دوربین IP در دستگاه های NVR مکسرون و هایک ویژن

آموزش تصویری تعریف دوربین IP بر روی دستگاه هایک ویژن و مکسرون

در این آموزش تصویری، نحوه تعریف دوربین IP بر روی دستگاه هایک ویژن  و مکسرون ( NVR و DVR ) را ارائه می دهیم. ابتدا بر روی صفحه دستگاه هایک ویژن و مکسرون کلیک راست می کنیم، در قسمت Menu،Camera  وارد می شویم و گزینه Camera را انتخاب می کنیم. در این قسمت، دستگاه دوربین های موجود را پیدا می کند، اگر دوربین مورد نظر در این لیست نبود، بر روی Refresh کلیک می کنیم تا دوربین های مورد نظر پیدا شود.

پس از پیدا شدن دوربین مورد نظر، می توانیم بر روی علامت + کنار دوربین، کلیک کنیم تا دوربین در دستگاه ما تعریف شود، اگر پس از تعریف دوربین با یک آیکون زرد رنگ ( مثلثی شکل ) مواجهه شدیم، به این معنی است که تصویر دوربین نمایش داده نمی شود و نیاز است که بر روی آیکون مورد نظر کلیک کنیم تا علت خطا مشخص شود.

در این آموزش تصویری، علت این خطا برای ما، اشتباه در نام کاربری (Username) و رمز (Password) است. حال بر روی ok کلیک می کنیم، برای اصلاح رمز، بر روی علامت ویرایش کلیک می کنیم، حال رمز دوربین را وارد می کنیم. اگر رمز دوربین و دستگاه یکی باشد و یا رمز دوربین همان رمز اولیه ای باشد که در هنگام راه اندازی اولیه دستگاه، تعریف کردیم، پس از تعریف دوربین، تصویر دوربین ارائه می شود و دیگر نیاز به این مرحله نیست.

تعریف دستی دوربین IP

اگر دوربین مورد نظر ما ONVIF بود و یا در لیست مورد نظر ما پیدا نشد، می بایست دوربین را به صورت دستی بر روی دستگاه تعریف کنیم. بنابراین بر روی Custom Adding کلیک می کنیم. حال در قسمت IP Camera Address، آدرس آی پی دوربین را وارد می کنیم، اگر دوربین ONVIF است، Protocol را بر روی ONVIF قرار می دهیم و سپس بر روی Add کلیک می کنیم.

در ویدئو زیر، نحوه تعریف دوربین IP بر روی دستگاه هایک ویژن  و مکسرون ارائه شده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *