Old Version - nvr - هایک, آموزش, فیلم های آموزشی, فیلم های آموزشی - هایک, هایک ویژن

آموزش تصویری راه اندازی اولیه دستگاه های مکسرون سری جدید

در هنگام راه اندازی اولیه دستگاه های مکسرون سری جدید ( ورژن 4)، با صفحه اولیه ای مواجهه می شویم که نیازمند تعیین رمز اولیه می باشد. در این مرحله نیاز است که رمزی را که دارای حداقل 8 کاراکتر و ترکیبی از حروف و اعداد باشد را انتخاب کنید و پس از آن در قسمت “تایید رمز عبور” می بایست همان رمز را تایید کنید. در کادر پایین نیز، می بایست رمز فعال سازی دوربین های تحت شبکه را وارد نمایید.

گزینه Setting E-mail Reserved، برای بازیابی رمز از طریق ایمیل، گزینه Exporter GUI، برای بازیابی رمز از طریق فایل و گزینه “Configuration Question Security” برای بازیابی رمز از طریق سوالات امنیتی است. پس از انجام تنظیمات مورد نظر، گزینه ” تایید ” را بزنید. حال رمزی که تعیین کرده اید، رمز ورود شما به دستگاه خواهد بود.

تنظیم روش های بازیابی رمز در راه اندازی اولیه دستگاه های مکسرون سری جدید :

  • ایمیل : در قسمت Setting E-mail Reserved، می توانید یک ایمیل در دسترس تعیین نمایید تا در صورت فراموشی رمز، از آن به عنوان بازیابی رمز استفاده کنید.
  • فایل : می توانید یک فلش به دستگاه متصل نمایید و با مراجعه به قسمت Exporter GUI، فایل مورد نظر را استخراج و در فلش ذخیره نمایید تا در صورت نیز، بازیابی رمز را از این طریق انجام دهید. ( نیاز است که بر روی فایل ارائه شده، کلیک نمایید و بر روی آیکون ” صادر کردن ” کلیک نمایید.)
  • سوالات امنیتی : با مراجعه به “Configuration Question Security” می توانید سوالات امنیتی را پاسخ دهید تا در صورت نیاز، بازیابی رمز را از طریق سوالات امنیتی انجام دهید.

پس از این مراحل، دستگاه از شما درخواست می کند که یک الگو انتخاب نمایید تا در صورت فراموشی رمز، با الگو وارد منو شوید و رمز را ریست کنید. حال راه اندازی اولیه دستگاه مکسرون شما به اتمام رسید.

در ویدئو زیر نحوه راه اندازی اولیه دستگاه مکسرون ارائه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *