مقالات عمومی

چرا دوربین مداربسته آلباترون بسیار محبوب است ؟

دوربین مداربسته آلباترون

همانطور که می دانیم، انواع و اقسام مدل ها، برندها، تکنولوژی های دوربین های مداربسته در بازار نظارت تصویری وجود دارند. این گستردگی محصولات، انتخاب یک محصول مناسب را سخت کرده است. اما با مشاهده مشخصات فنی، کاتالوگ ها و مشاوره با کارشناسان این صنعت، می توان بهترین انتخاب ممکن را داشت. قطعا تا به حال نامی از محصولات آلباترون را شنیده اید. این برند، از برند های شرکت فراگستر الکترونیک است که در طی سال های اخیر، به عنوان یک برند مطرح در ایران شناخته شده است و در بسیاری از پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه اطلاعات جامعی را در خصوص انواع دوربین مداربسته آلباترون ارائه خواهیم کرد.

تاریخچه دوربین مداربسته آلباترون

اولین های آلباترون

اولین دوربین مداربسته آلباترون با تکنولوژی AHD ارائه شد که دارای رزولوشن 720P بود و دستگاه های ذخیره ساز آن نیز با تکنولوژی AHD با قابلیت های 4، 8 و 16 کانال در بازار ارائه شده اند. این محصولات با وجود قابلیت های محدود، جزء پیشرفته و بروزترین محصولات نظارت تصویر در سال 1394 محسوب می شدند.

پس از آن نیز، دوربین مداربسته آلباترون و دستگاه ذخیره ساز جدیدتر با قابلیت های بیش تر، وضوح تصویر بالاتر و سخت افزار قوی تر، راهی بازار نظترت تصویری شدند که تصاویر تا رزولوشن های 2MP را پشتیبانی می کردند و دستگاه های ذخیره ساز آن نیز در سری های 4، 8 و 16 کانال ارائه شدند و سرعت انتقال تصویر و پردازش بالاتری نسبت به سری های قبلی داشتند. این سری به محبوبیت چشم گیری به نسبت سری های قبلی رسیدند چرا که امکانات بیش تر در بستر انتقال تصویر از جمله: دیدن تصاویر بر روی نرم افزار CMS و دسترسی به برخی از تنظیمات از طریق این نرم افزار مهیا شد و در حیطه ی سخت افزاری نیز، از قطعات حرفه ای تری نسبت به سری های اولیه بهره بردند. نرم افزار انتقال تصویر این سری بر روی گوشی تلفن همراه Albatron HD+ و تحت ویندوز CMS3 است.

قابلیت پنتابرید

برند آلباترون، به منظور تامین نیازهای مشتریان و کاربران با تغییرات ویژه ای از نظر سخت افزار و نرم افزار، انقلابی گسترده در تکنولوژی AHD، ایجاد کرد، این بار محصولاتی را ارائه کرد که قابلیت پنتابرید (Pentabrid) یعنی قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی های AHD، IP، CVB، HDTVI و HDCVI را داشتند و همزمان با آن نیز محصولاتی را ارائه کردکه  امکان نمایش و ارائه تصاویر تا 4MP را داشتند. این سری نیز به علت قیمت پایین نسبت به محصولات HDCVI و HDTVI ، کیفیت تصویر قابل توجه، درصد رضایت بالایی از کاربران را کسب کرد. این محصولات در مدل های 4، 8، 16 و 32 کانال تولید شدند.

ارائه محصولات دوربین مداربسته IP و NVR آلباترون

این برند، نسل جدیدی از دوربین های مداربسته را ارائه کرده است که تحت شبکه هستند و با توجه به قیمت پایین تر نسبت به محصولات تحت شبکه بازار، دارای کیفیت خوبی می باشند. این محصولات از قابلیت های هوشمند و تشخیص چهره نیز پشتیبانی می کردند و در مدل های 4، 8، 16، 24، 32 و 64 کانال ارائه شده اند.

محصولات تحت شبکه آلباترون، با سخت افزاری متفاوت تر و تکنولوژی جدید وارد بازار شدند. نرم افزار انتقال تصویر آن ها، بسیار متفاوت با مدل های دیگر آلباترون است، نرم افزار گوشی همراه آن ها Albatron IP و تحت ویندوز  ومک آن ها نیز IMS300 است. از دیگر ویژگی های بارز این محصولات، ارائه دستگاه های 8 هارد 32 کانال و 64 کانال و قابلیت گفت وگوی دو طرفه (Two way talk ) می باشد.

قابلیت گفت و گوی دو طرفه، یک ویژگی انحصاری است که دو شخص در دو نقطه متفاوت می توانند با هم گفت و گو تبادل کنند، به عنوان مثال یک شخص در نزدیک گوشی تلفن همراه، می تواند باشد و یک شخص دیگر نزدیک دستگاه ذخیره ساز یا دوربین مداربسته IP ، همچنین  یک شخص کنار دستگاه ذخیره ساز و یک شخص دیگر نزدیک دوربین IP میتوانند با هم مکالمه داشته باشند.

پیدایش محصولات 5MP آلباترون

در پی این تغییر و تحولات گسترده، برند آلباترون اخیرا، محصولات جدید 5 مگاپیکسل خود را ارائه کرد که از نظر انتقال تصویر، سرعت بسیار بالاتری نسبت سری های پیشین AHD آلباترون دارند، نرم افزار انتقال تصویر گوشی تلفن همراه آن ها، HiAi و ویندوز آن ها نیز، EasyVMS است که امکان ایجاد تغییر در تنظیمات آن ها از طریق این نرم افزارها، وجود دارد.

برند آلباترون، اخیرا قابلیت جدیدی به این محصولات جدید اضافه کرده است که این قابلیت امکاناتی چون تشخیص چهره، ارائه ی لیستی از چهره ها در صفحه ی لایو و بازپخش را فراهم آورده است. اضافه شدن این قابلیت به محصولات AHD، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

 

دوربین مداربسته آلباترون

مزایای خرید دوربین مداربسته آلباترون

  • ارائه دوربین مداربسته AHD با قابلیت استارلایت و ارائه تصاویر رنگی در شب
  • دارا بودن قابلیت  4in1در دوربین های AHD ( قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی های CVBS، AHD، HDCVI و HDTVI)
  • دارا بودن قابلیت منو OSD در دوربین مداربسته آلباترون، با این ویژگی می توانید، تنظیمات مورد نیاز خود در دوربین را اعمال کنید.
  • دارا بودن قابلیت های تشخیص چهره و ارائه ی لیستی از چهره ها
  • امکان پشتیبانی از 8 هارد به صورت همزمان در سری محصولات NVR آلباترون
  • قیمت مقرون به صرفه و راه اندازی آسان
  • و …

علت محبوبیت دوربین مداربسته آلباترون

در طراحی مدارهای محصولات آلباترون، نهایت دقت و ظرافت انجام شده است. وجود قطعات الکترونیکی با کیفیت، طراحی هوشمند برد الکترونیکی و کیس قوی، سبب افزایش تقاضای این محصول شده است. این محصولات با توجه با قیمت مقرون به صرفه ای که دارند، از کارایی و قابلیت های زیادی برخوردار می باشند که به تشریح آن ها پرداختیم. همانطور که در مقالات پیشین به آن اشاره کردیم، در این تکنولوژی برند های متعدد با اختلاف قیمت های چشم گیری وجود دارد و هر ارزانی دلیل بر برتری یک محصول نسبت به محصولات دیگر نیست، با این وجود دوربین مداربسته آلباترون، یکی از برترین برندهای معتبر تکنولوژی AHD است.

دوربین مداربسته آلباترون

نحوه خرید دوربین مداربسته آلباترون

شرکت فراگستر الکترونیک، تولید کننده و ارائه دهنده ی خدمات نظارت تصویری، در جای جای ایران عزیزمان، دارای نمایندگی های معتبر است که آن ها می توانند محصولات آلباترون را به قیمت مناسب ارائه کنند و خدمات مناسبی را به شما ارائه کنند. می توانید با دریافت مشاوره از آن ها، به انتخاب دقیق و درستی از محصولات آلباترون دست یابید.

کلام آخر در خصوص محبوبیت دوربین مداربسته آلباترون

در این مقاله، به شرح مختصری از تاریخچه محصولات برند آلباترون پرداختیم، از مزایا و ویژگی های آن ها سخن گفتیم، با توجه به برندهای گوناگون موجود در این صنعت، نمی توان گفت یک برند خاص در تمام قابلیت ها و ویژگی ها نسبت به سایرین برتری دارد چرا هر برند تکنولوژی های خاص خود را داراست و زمانی میتوان قیاس درستی داشت که دو محصول یا دو برند، با تکنولوژی های یکسان باشند. شما می توانید به منظور آموزش های بیش تر در خصوص تنظیمات محصولات آلباترون به فیلم های آموزشی آن ها، مراجعه کنید.

2 دیدگاه در “چرا دوربین مداربسته آلباترون بسیار محبوب است ؟

  1. […] موبایل (P2P  و IP Static ) برای محصولات AHD سری 7 برند آلباترون و سری 6 آپتینا می باشد. با استفاده از این نرم […]

  2. […] انتقال تصویر (P2P  و IP Static ) برای محصولات AHD سری 6و 8 برند آلباترون می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید، تصاویر […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *