GUI - nvr - newverison -داهوا, GUI - xvr - version4 - داهوا, NVR-داهوا, Version 4 (new) - nvr - داهوا, Version 4 (new) - xvr - داهوا, XVR-داهوا, آموزش, داهوا, فیلم های آموزشی, فیلم های آموزشی - داهوا

ویدیو آموزش بازیابی رمز دستگاه داهوا در منو جدید از طریق سوال امنیتی

در این آموزش تصویری، نحوه بازیابی رمز دستگاه داهوا در منو جدید از طریق سوال امنیتی را ارائه خواهیم کرد.

در ابتدا بر روی صفحه اصلی کلیک راست می کنیم و بر روی آیتم“Main menu” کلیک می کنیم. حال صفحه الگو یا “Pattern” باز می شود که می توانیم بر روی “Forgot Pattern”  و یا “Switch User” کلیک کنیم. پس از آن وارد صفحه ای می شود که دارای گزینه “Forgot password” یا آیکون علامت سوال (Forgot password) است، با کلیک بر روی یکی از این گزینه ها، صفحه ی دیگر باز می شود که می بایست بر روی گزینه “Ok” کلیک کنیم. پس از آن صفحه ای باز می شود که بیانگر بازیابی رمز از طریق ایمیل و سوالات امنیتی است.

در این صفحه، آیکون”Reset Type”را بر روی گزینه “Security Question” قرار می دهیم. در این بخش، سه سوال وجود دارد که می بایست برای بازیابی رمز، پاسخ هایی که قبلا برای آن ها تنظیم کردیم را وارد نماییم. پس از آن بر روی “Next” کلیک می کنیم حال صفحه “Reset Password” باز می شود، در این قسمت نیاز است که یک رمز جدید حداقل 8 کاراکتر و ترکیب حروف و اعداد را وارد نمایید و در قسمت “Confirm Password” نیز، آن را تکرار نمایید، سپس بر روی گزینه “OK” کلیک نمایید. حال رمز دستگاه داهوا شما بازیابی شد و به رمز جدیدی تغییر یافت.

حال صفحه ای با محتوای ” آیا تمایل دارید که رمز دوربین های شما با دستگاه همگام سازی شود ؟” ظاهر می شود که می توان آن را تایید و یا لغو کنید.

ویدئوی زیر، نحوه بازیابی رمز دستگاه داهوا با منو جدید را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *