GUI - nvr - آپتینا-آلباترون, NVR-آپتینا-آلباترون, آپتینا - آلباترون-کلارنت, آموزش, فیلم های آموزشی, فیلم های آموزشی - آپتینا و آلباترون

آموزش تصویری راه اندازی دستگاه NVR آلباترون و اپتینا

راه اندازی دستگاه NVR آلباترون و اپتینا

در این آموزش تصویری، نحوه راه اندازی اولیه NVR آلباترون و آپتینا را ارائه می دهیم.

برای بار اولی که این دستگاه NVR آلباترون و آپتینا را روشن می کنیم، دستگاه از ما درخواست می کند که یک رمز جدید که حداقل 8 کاراکتر و ترکیبی از اعداد و حروف باشد را انتخاب کنیم و همان را در قسمت تایید رمز وارد کنیم. پس از انجام این مرحله، بر روی گزینه ” ذخیره ” کلیک می کنیم و پیغامی با محتوای موفقیت آمیزی بودن رمز، ظاهر می شود، حال بر روی ذخیره کلیک کنید.

پس از آن در قسمت راه انداز سریع، اطلاعات انتقال تصویر و صفحات   QR-Code( شامل QR-Code وب، دانلود نرم افزار و انتقال تصویر گوشی ) را نشان می دهد. در پایین این صفحه، رمز دستگاه را که در مرحله قبل انتخاب کردیم را وارد می کنیم و بر روی گام بعدی میزنیم. حال صفحه تنظیمات شبکه باز می شود که ما در این قسمت می توانیم اطلاعات شبکه دستگاه را وارد نماییم، بر روی گام بعدی کلیک می کنیم، در این مرحله صفحه ای باز می شود که می توان دسترسی های کاربران را تعیین کرد. بر روی گام بعدی کلیک می کنیم، سپس بر روی گزینه خروج می زنیم،  حال در این قسمت از ما در خواست می کند که یک الگو در این قسمت وارد کنیم و تکرار آن را نیز وارد نماییم.

در ویدئوی زیر نحوه راه اندازی اولیه NVR آلباترون و آپتینا را ارائه می کنیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *