مجله تخصصی

داهوا به ابتکار توسعه پایدار جهانی سازمان ملل متحد می پیوندد.

داهوا به ابتکار توسعه پایدار جهانی سازمان ملل متحد می پیوندد.

داهوا به ابتکار توسعه پایدار جهانی سازمان ملل متحد می پیوندد.

 

شرکت داهوا، یکی از پیشروان جهانی در ارائه خدمات و راه‌حل‌های AIoT بر پایه ویدئو است، که با موفقیت به پیمان جهانی سازمان ملل متحد پیوسته است و همکاری مستمر با هزاران شرکت در سراسر جهان نشان از تعهد این شرکت به اقدامات تجاری مسئولانه در حمایت از اهداف اجتماعی گسترده‌تر می‌دهد.

 

پیمان جهانی سازمان ملل متحد یک پلتفرم رهبری داوطلبانه برای توسعه، اجرا و افشای شیوه‌های تجاری مسئولانه است. این پیمان که در سال ۲۰۰۰ راه‌اندازی شد، بزرگ‌ترین ابتکار پایداری شرکتی در جهان است و بیش از ۹۵۰۰ شرکت و ۳۰۰۰ سازمان غیرتجاری از بیش از ۱۶۰ کشور را ضمن داشته و بیش از ۷۰ شبکه محلی فعال دارد. این پیمان شرکت‌ها را در سراسر جهان تشویق می‌کند تا عملیات و استراتژی‌های خود را با ده اصل پذیرفته شده جهانی در زمینه‌های حقوق بشر، کار، محیط زیست و مبارزه با فساد هماهنگ کنند و در حمایت از اهداف و موضوعات سازمان ملل متحد که در اهداف توسعه پایدار جهانی (SDGs) گنجانده شده است، اقدام نمایند.

 

اهداف توسعه پایدار (SDGs) مجموعه‌ای از 17 هدف جهانی است که توسط سازمان ملل متحد در سال 2015 تشکیل شدند. آن‌ها فراخوانی جهانی برای پایان دادن به فقر، حفاظت از محیط زیست و اطمینان حاصل کردن از این‌که همه مردم تا سال 2030 از صلح و رفاه برخوردار شوند. اهداف توسعه پایدار بر پایه موفقیت‌های اهداف توسعه هزاره (MDGs) ساخته شده‌اند و به مجموعه‌ای گسترده‌تر از مسائل همبسته، شامل ابعاد اجتماعی، اقتصادی و محیطی توسعه پایدار می‌پردازند.

 

پیمان جهانی سازمان ملل متحد یک پلت فرم رهبری داوطلبانه برای توسعه، اجرا و افشای شیوه های تجاری مسئولانه است.

پیمان جهانی سازمان ملل متحد یک پلت فرم رهبری داوطلبانه برای توسعه، اجرا و افشای شیوه های تجاری مسئولانه است.

17 هدف توسعه پایدار شامل یک دامنه گسترده از حوزه‌های بحرانی است، از جمله از بین بردن فقر، مبارزه با گرسنگی، حفظ سلامت و رفاه، آموزش با کیفیت، برابری جنسیتی، آب و بهداشتی، انرژی قابل دسترس و پاک، کار مناسب و رشد اقتصادی، صنعت، نوآوری و زیرساخت‌ها، کاهش نابرابری‌ها، شهرها و جوامع پایدار، مصرف و تولید پایدار، اقدامات آب و هوایی، زندگی در زیر آب، زندگی در زمین، صلح، عدالت و نهادهای قوی و شراکت‌ها برای اهداف می‌باشند.

 

هر هدف با هدف‌ها و شاخص‌های خاصی که برای اندازه‌گیری پیشرفت تعیین شده است، پشتیبانی می‌شود. اهداف توسعه پایدار (SDGs) می‌پذیرند که از بین بردن فقر باید همراه با استراتژی‌هایی که رشد اقتصادی را ترویج، نابرابری‌های اجتماعی را مدیریت و محیط زیست را حفاظت می‌کنند، همراه باشد. آن‌ها بر اهمیت همکاری و شراکت بین دولت‌ها، شرکت‌ها، جامعه مدنی و افراد برای دستیابی به توسعه پایدار تأکید می‌کنند.

اهداف و موضوعات سازمان ملل متحد که در اهداف توسعه پایدار جهانی (SDGs)

اهداف و موضوعات سازمان ملل متحد که در اهداف توسعه پایدار جهانی (SDGs)

اهداف توسعه پایدار چارچوبی را برای کشورها، سازمان‌ها و افراد فراهم می‌کنند تا تلاش‌های خود را هماهنگ کرده و به آینده‌ای پایدارتر و عادلانه‌تر کمک کنند. آن‌ها به عنوان یک نقشه راه برای توسعه جهانی عمل می‌کنند و سیاست‌ها، سرمایه‌گذاری‌ها و اقدامات را هدایت می‌کنند تا به چالش‌های فوری جهان، از جمله فقر، نابرابری، تغییرات آب و هوا و تخریب محیط زیست، پاسخ داده شود.

 

به طور کلی، اهداف توسعه پایدار هدف خلق دنیایی هستند که هیچ کس به پایین نمی‌افتد و که پایداری اقتصادی، اجتماعی و محیط زیستی در استراتژی‌های توسعه در همه سطوح یکپارچه می‌شوند.

در طول سال‌ها، شرکت داهوا تلاش‌ها و حمایت‌های بی‌دریغ خود را در راستای توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست به اثبات رسانده است. یکی از نمونه‌های قابل توجه، تعهد قوی داهوا به ایجاد یک جامعه سبز کم کربن با ادغام شیوه‌های پایدار با هوش دیجیتال است. این شامل حفاظت از تنوع زیستی هوشمند، حفاظت از محیط هوشمند، مدیریت ترافیک هوشمند، انرژی هوشمند، ساختمان هوشمند، آموزش هوشمند و تولید ایمن است.

 

علاوه بر این، داهوا به طور فعال محصولات و راه حل‌های سبز و کم کربن را از طریق طراحی محصول کم مصرف، طراحی یکپارچه انرژی خورشیدی و طراحی راه حل AIoT تبلیغ می‌کند. این شرکت به عملیات سبز و توسعه پایدار از طریق محصولات سبز، تولید سبز، تدارکات سبز و زندگی سبز پایبند است. به عنوان مثال، پارک داهوا با موفقیت سیستم برق هوشمند را اجرا کرده است که هر سال تا ۱۳۸۹۸۰۰ کیلووات ساعت برق را صرفه‌جویی می‌کند. علاوه بر این، نیروگاه‌های فتوولتائیک نصب شده‌اند که به تولید انرژی پاک و کاهش انتشار کربن کمک می‌کنند. تمامی این تلاش‌ها به منظور حفاظت از محیط‌زیست و تطابق با اصول زیست‌محیطی پیمان جهانی سازمان ملل است که آن را بهبود و حفاظت از محیط‌زیست تشویق می‌کند و توسعه و انتشار فن‌آوری‌های دوستدار محیط‌زیست را ترویج می‌دهد.

 

علاوه بر این، به منظور تقویت و توسعه با کیفیت بالا، داهوا در سال ۲۰۲۲ مبلغ ۵۶۰.۹۷ میلیون دلار را به تحقیق و توسعه اختصاص داد، که نسبت به سال قبل ۱۲.۴۹ درصد افزایش داشت. هم‌چنین در همان سال، این شرکت ۲۲ استاندارد، ۵۶ علامت تجاری، و هم‌چنین ۱۴۰۵ اختراع جدید و حق نشر نرم‌افزار (به طور کلی ۴۹۷۹ پتنت و حق نشر نرم‌افزار) را برجسته کرد.

 

شیوه‌های تجاری که بر اصول جهانی تمرکز دارند، به ایجاد یک بازار جهانی پایدارتر و گسترده‌تر کمک می‌کنند و به ایجاد جوامع پربازده و مزده کمک می‌کنند که در آن تجارت موفق می‌شود. هدف داهوا با پیوستن به پیمان جهانی سازمان ملل، تقویت تعهدات شرکت به توسعه پایدارتر، پایه‌گذاری توسعه بلندمدت داهوا و ادامه ایجاد تأثیر مثبت بر انسانیت و سیاره زمین است. هم‌چنین این عضویت به داهوا اجازه می‌دهد تا به تنظیم استانداردهای جهانی برای شیوه‌های تجاری پایدار و مسئولانه کمک کند و به طور فعال مسئولیت مشترک خود را در تحقق یک جامعه ای امن‌تر و زندگی هوشمندانه انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *