GUI - nvr - oldversion -هایک, GUI - xvr - oldversion -هایک, NVR-هایک, Old Version - nvr - هایک, Old Version - xvr -هایک, XVR-هایک, آموزش, فیلم های آموزشی, فیلم های آموزشی - هایک, هایک ویژن

آموزش تصویری تنظیم الگو دوربین گردان مکسرون و هایک ویژن با دستگاه ذخیره ساز

تنظیم الگو دوربین گردان مکسرون و هایک ویژن

آموزش تصویری تنظیم الگو دوربین گردان هایک ویژن و مکسرون با دستگاه ذخیره ساز

شما با استفاده از یک دوربین مداربسته PTZ می توانید، دید بهتر و دقیقی نسبت به سوژه های اطراف خود داشته باشید. قابلیت الگو در دوربین های گردان این امکان را فراهم می آورد تا دوربین طبق نیاز شما بر روی نقاط مورد نظر گردش کند و عملیات زوم را انجام دهد.

در این آموزش تصویری، نحوه تنظیم الگو دوربین های PTZ هایک ویژن و مکسرون سری جدید را ارائه می دهیم.

در ابتدا بر روی صفحه کلیک چپ می کنیم تا نوار ابزار پایین صفحه ظاهر شود، در این شرایط بر روی علامت PTZ که در نوار ابزار پایین وجود دارد کلیک می کنیم، حال صفحه ای باز می شود، در این صفحه جدید بر روی Configuration کلیک می کنیم، در این قسمت، می خواهیم یک الگو یا Pattern را تعیین کنیم تا مسیر مورد نظر ما را طی کند.

در این مرحله نیاز است که تورها را متوقف نماییم که در قسمت General، می توانیم Patrol و یا تور را متوقف نماییم.

تعیین الگو دوربین PTZ

برای ادامه ی تنظیم الگو دوربین های PTZ هایک ویژن و مکسرون، وارد Configuration می شویم، بر روی Start کلیک می کنیم، سپس دوربین شروع به ضبط می کند و ما حرکت مورد نظر خود را اعمال می کنیم، در این بخش سرعت ضبط قابل تنظیم است. در این مرحله هر اقدامی از قبیل حرکت، سرعت و … انجام دهید، در دوربین ذخیره می شود و در صورت اجرای الگو، حرکت نیز به این صورت انجام می شود. یعنی اگر سرعت را کم و یا زیاد کنیم، الگو نیز با این سرعت اجرا می شود.

می توانیم بر روی نقاط مدنظر Zoom in  و Zoom out کنیم و دوربین را بین نقاط دلخواه بچرخانیم. دقیقا هر حرکتی که در این مرحله انجام دهیم، توسط دوربین ذخیره می شود. پس از طی مسیر مشخص بر روی Stop کلیک می کنیم و عملیات ذخیره سازی به پایان می رسد. سپس از این پنجره خارج می شویم و به صفحه قبلی مراجعه می کنیم. در قسمت General، اگر Patrol1 را انتخاب کنیم و بر روی  Call Patrolکلیک کنیم، دوربین هایک ویژن و یا مکسرون شروع به چرخش در نقاط مشخص و همراه با سرعت مشخص می کند.

ویدئو زیر، نحوه تنظیم الگو دوربین های PTZ هایک ویژن و مکسرون را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *