SADP Tool-هایک, آموزش, فیلم های آموزشی, فیلم های آموزشی - هایک, هایک ویژن

آموزش تصویری نحوه بازیابی رمز از طریق سوالات امنیتی در دستگاه هایک ویژن و مکسرون

آموزش بازیابی رمز عبور از طریق سوال امنیتی

در این آموزش تصویری، نحوه بازیابی رمز از طریق سوالات امنیتی با SADP Tool در دستگاه هایک ویژن و مکسرون سری جدید را ارائه می دهیم. در آموزش قبلی، نحوه بازیابی رمز از طریق استخراج فایل xml را ارائه کردیم.

پس از باز کردن نرم افزار SADP Tool، دستگاه و دوربین های موجود در شبکه شناسایی و در این نرم افزار نمایش داده می شوند. دستگاه و یا دوربین IP مورد نظر را از لیست انتخاب و تیک آن را می زنیم، سپس بر روی گزینه Forgot Password در سمت راست پایین، کلیک می کنیم، حال صفحه ی Reset Password باز می شود، در قسمت Mode، گزینه Security Question Mode را انتخاب می کنیم. حال صفحه ای باز می شود که سوالات امنیتی که قبلا به آن ها پاسخ دادیم، ظاهر می شوند. پاسخ های مناسب را طبق پاسخ های قبلی خود در مقابل این به سه سوال ظاهر شده، ثبت می کنیم.

در قسمت New Password، رمز جدید مورد نظر خود و در قسمت Confirm Password نیز، رمز را مجدد تکرار می کنیم، سپس بر روی Confirm کلیک می کنیم. در پایین نیز پیامی با محتوای موفقیت آمیز بودن بازیابی رمز ظاهر می شود.

در ویدئوی زیر نحوه بازیابی رمز از طریق سوالات امنیتی با SADP Tool در دستگاه هایک ویژن و مکسرون سری جدید را ارائه شده است.

 

 

2 دیدگاه در “آموزش تصویری نحوه بازیابی رمز از طریق سوالات امنیتی در دستگاه هایک ویژن و مکسرون

  1. آصف بلوچ گفت:

    سلام اکانت من کم شده

  2. آصف بلوچ گفت:

    09903423354aesf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *