مقالات تخصصی, مقالات عمومی

انتخاب بهترین برندهای دوربین مداربسته

انتخاب بهترین برندهای دوربین مداربسته

همانطور که می دانیم، برندهای معتبر متعددی در صنعت نظارت تصویری وجود دارند که هر یک به علت قابلیت ها، سبد متنوع محصولاتی که دارند مورد توجه کاربران قرار گرفته اند. هر زمان صحبت از بهترین دوربین مداربستهفروشگاه آنلاین دوربین مداربسته و نمایندگی دوربین های مداربسته داهوا، مکسرون، هایک ویژن و آلباترون در تهران و سراسر ایران می شود، انتظار داریم که تنها یک دوربین خاص به عنوان بهترین مطرح شود در صورتی که زمانی می توان گفت یم سیستم نظارت تصویری و یا برند بهترین است که بتواند تمام نیازهای کاربران را با توجه نوع پروژه، نوع محل و … تامین نماید که در عمل، چنین چیزی امکان پذیر نیست و یک محصول نمی تواند برای تمام کاربردها مناسب باشد تنها می تواند به عنوان یک محصول نظارت تصویری برای کاربردهای عمومی مورد استفاده قرار گیرد و یا برای یک کاربرد خاص استفاده شود. در این مقاله قصد داریم، بهترین برندهای دوربین مداربسته را معرفی کنیم که هر یک با توجه به قیمت و سبد محصولاتی که دارد می تواند برای کاربران کارآمد باشد.

هایک ویژن (Hikvision Technology)

شرکت Hikvision به عنوان بهترین برند تولید کننده سیستم های نظارت تصویری جهان، در سال 2001 توسط شرکت Zhejiang HIK Information Technology با سهم 51 درصدی و Gong Hongjiaبا سهم 41 درصدی در هانگزو چین بنیانگذاری شده و شروع به کار کرد. اکنون Hu Yangzhong، Gong Hongjia، Chen Zongnian از اشخاص مهم و گردانندگان اصلی هایک ویژن هستند. زمینه فعالیت کمپانی هایک ویژن تولید سیستم های نظارت تصویر و دوربین مداربسته است. سهام داران بزرگ این شرکت عبارت اند از دولت مرکزی چین با سهم 41.87% و Gong Hongjia با سهم 18.28%. Hikvision در سال 2018 تعداد 34000 کارمند در سراسر جهان داشت که این رقم تا به امروز فراتر نیز رفته است. درآمد شرکت هایک ویژن در سال 2018 با افزایش 18.93% نسبت به سال گذشته به 7.3 میلیارد دلار رسید. هایک ویژن، با ارائه ی خدمات مناسب و سبد کالای متنوع از بهترین برندهای دوربین مداربسته محسوب می شود. شرکت فراگستر الکترونیک، به عنوان نماینده رسمی هایک ویژن در ایران با ارائه ی گارانتی، محصولات متنوع از هایک ویژن را برای کاربران فراهم می سازد.

 

بهترین برندهای دوربین مداربسته

داهوا (Dahua Technology)

شرکت داهوا یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته  در زمینه تولید دوربین مداربسته و تجهیزات نظارت تصویر است. داهوا در سال 2001 در هانگزو چین پایه گذاری شد و فعالیت خود را آغاز کرد. از محصولات این شرکت می‌توان به دوربین مدار بسته، دوربین مداربسته تحت شبکه و HDCVI، دستگاه DVR و NVR، دوربین مداربسته فیش آی (Fish-eye)، چند لنزی و اسپیددام (PTZ) اشاره کرد. درآمد کمپانی داهوا در سال 2016 به 3.73 میلیارد دلار رسید و دارای 10.5% نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. با 130000 کارمند در سراسر جهان، محصولات داهوا در بیش از 180 کشور نصب و راه اندازی شده‌ اند. کمپانی داهوا 35 نماینده و 800 شریک کاری در سراسر جهان دارد. این شرکت با تولید محصولات با کیفیت، پیشرفته و قابل اعتماد، و با بهره گیری از 6000 مهندس فعال در زمینه تحقیق و توسعه، به یکی از تولیدکنندگان بزرگ صنعت نظارت تصویر بدل شده است. لازم به ذکر است کمپانی داهوا هر ساله درصدی از درآمد خود را صرف تحقیق و توسعه جهت افزایش سطح کیفی محصولات، بروزرسانی تکنولوژی‌ ها و ارائه قابلیت‌ های جدید می‌ کند. شرکت داهوا، برای هر کاربرد و هر پروژه محصولات ویژه ای ارائه کرده است که با مراجعه به سایت داهوا، می توانید لیست کاملی از محصولات را مشاهده نمایید.

بهترین برندهای دوربین مداربسته

ناظر (Nazer)

برند ناظر، یک برند ایرانی است که توسط شرکت فراگستر الکترونیک تولید و ارائه می شود و با گارانتی معتبر فراگستر در بازار عرضه می شود، این برند یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته است و به عنوان کالای ایرانی درپروژه ها، سازمان ها، ادارات خصوصی و دولتی و محیط های مختلف نصب می شود.

شرکت بوش

شرکت بوش، یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته است که به علت قیمت بالایی که داردف کمتر مورد استقبال قرار می گیرد و در سال 1968 تاسیس شد. این شرکت به طراحی، تولید و فروش تجهیزات امنیتی از جمله سیستم‌ های نظارت تصویر، ارتباطات، کنترل دسترسی و نفوذ، اعلام حریق در سراسر جهان می‌ پردازد. درآمد کمپانی بوش در سال 2017 به 4.9 میلیارد دلار رسید. دفتر اصلی این شرکت در شهر مونیخ کشور آلمان واقع است و طبق آخرین اطلاعات اعلام شده، 5 مرکز تولید در سراسر جهان (واقع در کشورهای مکزیک، ایالات متحده امریکا، آلمان، پرتقال و چین) دارد. لازم به ذکر است از محصولات شرکت بوش تا سال 2016 در بیش از 260 فرودگاه، 290 ایستگاه مترو و قطار، 970 ساختمان دولتی، 790 کارخانه و 780 فروشگاه بهره گرفته شده است. امروز شرکت بوش بیش از 9000 شریک کاری در سراسر جهان داشته و در 180 کشور فعالیت دارد.

 اکسیس (AXIS)

شرکت اکسیس یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته است که با هدف تولید و عرضه محصولات امنیتی اعم از دوربین مداربسته و تجهیزات نظارت تصویر، در سال 1984 در کشور سوئد شروع به کار کرد. مهم ترین محصولات این شرکت شامل دوربین های مدار بسته شبکه و نرم افزار های مدیریت و انتقال تصویر است. درآمد کمپانی اکسیس در سال 2015 بالغ بر 0.81 میلیون دلار و در سال 2016 به 0.9 میلیون دلار رسید. در حال حاضر اکسیس در سراسر جهان تعداد 9000 نماینده در 179 کشور با بیش از 27000 به عنوان یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته فعالیت دارد. از بنیانگذاران این شرکت می‌توان به Mikael Karlsson، Martin Gren و Keith Bloodworth اشاره کرد. شرکت اکسیس به تولید اولین دوربین مداربسته تحت شبکه (IP) در سال1996  مفتخر است و محصولات این شرکت در بسیاری از مراکز و صنایع مانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های قطار و مترو، دانشگاه‌ها، زندان‌ها، کازینوها و بانک‌ها نصب و راه‌ اندازی شده‌اند.

با اینکه دامنه کاری کمپانی اکسیس در سطح جهانی است، ولی این شرکت توانسته با بهره‌گیری از نمایندگان محلی در کشورهای مختلف به عرضه و فروش دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی و نظارت تصویری در بسیاری از مناطق بپردازد.شعار اکسیس “نوآوری برای ساخت جهانی هوشمند تر و امن‌ تر” است.

اویجیلون (Avigilon)

کمپانی اویجیلون در سال 2004 توسط Alexander Fernandes در شهر ونکوور با هدف تولید سیستم های امنیتی اعم از دوربین مداربسته تاسیس شد. اویجیلون اولین پکیج دوربین مداربسته HD خود را در سال 2006 رونمایی کرد و در سال دسامبر 2007 جهت فروش به بازار عرضه کرد. از محصولات اویجیلون می‌توان به تولید دوربین های مداربسته، دستگاه های دی وی ار مجهز به تکنولوژی‌ های روز، نرم افزارهای مدیریت و انتقال تصویر، اینکودرهای آنالوگ و… اشاره کرد که به عنوان یکی از بهترین برندهای تولید نرم افزاری دوربین مداربسته می باشد.

کلام آخر در خصوص انتخاب بهترین برندهای دوربین مداربسته

همانطور که در این مقاله شرح دادیم، برندهای معتبر و خوبی در دنیای نظارت تصویری وجود دارند که می توانند در کاربردهای مختلف کارآیی لازم را داشته باشند. اگر در جست و جوی بهترین برند دوربین مداربسته هستید توصیه می کنیم محصولی را انتخاب نمایید که دارای کیفیت، وضوح تصاویر، ضمانت و گارانتی معتبر در ایران باشد. شرکت فراگستر الکترونیک با ارائه ی محصولات هایک ویژن، داهوا، ناظر، مکسرون، آلباترون و آپتینا، بهترین محولات متنوع را به همراه گارانتی معتبر خود ارائه می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *