مجله تخصصی

امنیت‌ سایبری داهوا با نسخه 3.0 سندامنیتی و گواهی معیارهای مشترک تقویت می شود.

امنیت‌ سایبری داهوا با نسخه 3.0 سندامنیتی و گواهی معیارهای مشترک تقویت می‌شود.

 

شرکت داهوا، ارائه‌دهنده خدمات و راه‌حل‌های AIoT مبتنی بر ویدئو در جهان، گام مهم دیگری در تعهد خود به امنیت‌سایبری برداشته است. شایان ذکر است، این شرکت گواهی CC (معیارهای رایج برای ارزیابی امنیت فن‌آوری اطلاعات) را برای سری دوربین‌های شبکه خود دریافت کرده و سند امنیتی محصول 3.0 را منتشر کرده است که مشتریان را قادر می‌سازد تا به چالش‌های امنیت سایبری امروزی مواجهه بهتری داشته باشند.

 

به عنوان بخشی از تلاش‌های امنیت سایبری، داهوا اخیراً نسخه سفید امنیت محصول 3.0 را منتشر کرده است که یک بحث و کاوش عمیق در مورد امنیت محصولات سخت‌افزاری انجام می‌دهد. این سند شفاف نگاهی جامع به قابلیت‌ها و شیوه‌های امنیتی قوی داهوا برای محصولات سخت‌افزاری، از جمله شیوه‌های مهندسی امنیتی، برنامه‌های کاربردی فن‌آوری امنیتی، انطباق با امنیت، و پاسخ به حوادث امنیتی ارائه می‌دهد. داهوا با به اشتراک گذاشتن بینش‌ها و بهترین شیوه‌های صنعت، از مشتریان، شرکای صنعتی، کسب‌وکارهای تجاری و سازمان‌های عمومی می‌خواهد تا همکاری باز را تسریع بخشند و به این چالش مشترک رسیدگی کنند و به طور مشترک دنیایی قابل اعتماد و امن‌تر ایجاد کنند.

 

cybersecurity

علاوه بر این، داهوا به طور فعال ارزیابی شخص ثالث را برای ارائه محصولات و خدمات ایمن انجام می دهد که با استانداردهای صنعت مطابقت دارند و به مشتریان کمک می کند تا قوانین مربوطه را بهتر رعایت کنند. در اوایل سال جاری، دوربین های شبکه داهوا با موفقیت گواهی CC را که یک استاندارد بین المللی (ISO/IEC 15408) برای محصولات فن‌آوری اطلاعات است، به دست آوردند.

 

اخذ گواهینامه CC به عنوان شناخته شده‌ترین و معتبرترین گواهینامه امنیت محصول فن‌آوری اطلاعات در جهان، نشان‌دهنده تعهد تزلزل‌ناپذیر داهوا به حفظ سطح بسیار بالای امنیت محصول در صنعت AIoT است. امنیت محصول مورد نظر را از جنبه هایی مانند اهداف امنیتی، توسعه، پیکربندی و عملیات، محیط توسعه، آزمایش و ارزیابی آسیب‌پذیری ارزیابی می‌کند. محصولات داهوا ارزیابی دقیق SGS Brightsight را گذرانده‌اند، یک آزمایشگاه مستقل مشهور جهانی که مقر آن در هلند است، و تأیید شده است که مطابق با استانداردهای بین‌المللی شناخته شده

 

cybersecurity

cybersecurity

برای امنیت، قابلیت اطمینان و حفاظت از حریم خصوصی اطلاعات است.

 

 

امنیت‌سایبریِ‌داهوا همواره در خط مقدم تلاش‌های این تولیدکننده بزرگ نظارتِ‌تصویری جهان قرار دارد. این شرکت به طور فعال اقدامات سختگیرانه‌ای را برای بالا بردن امنیت محصولات و سیستم‌های خود اجرا می کند. داهوا با پیشروی به تثبیت قابلیت‌های فنی خود ادامه می‌دهد تا مشتریان خود را با فن‌آوری پیشرفته‌ای تقویت کند که نه تنها حفاظت از داده‌های شخصی را تضمین می‌کند، بلکه اعتماد و اطمینان را در راه‌حل‌هایش پرورش می‌دهد. داهوا هم‌چنین متعهد به بهبود عملکرد ایمن محصولات از طریق مسئولیت‌ها و تلاش‌های مشترک تولیدکنندگان، کاربران و سایر ذی‌نفعان است.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد اقدامات امنیت‌سایبریِ‌داهوا، لطفاً از مرکزِ اعتماد داهوا دیدن کنید. ضمناً نسخه اصلی این سند را پیوند زیر بارگذاری و مطالعه بفرمایید.

Dahua-Product-Security-White-Paper-v3.0

 

منبع: داهوا، روز سه شنبه 21 شهریور 1402 (12 سپتامبر 2023) / هانگژو، چین.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *