مقالات تخصصی, مقالات عمومی

اطلاعات جامع خرید و فروش دوربین مداربسته داهوا

دوربین های مداربسته داهوا

اطلاعات جامع خرید و فروش دوربین مداربسته داهوا

 

در چند سال اخیر، خرید و فروش محصولات نظارتی و دوربین های مداربسته رونق چشمگیری داشته اند، بنابراین هر یک از شرکت ها و برندهای کوچک و بزرگ در تلاش هستند که سهم بزرگی از این بازار را از آن خود کنند. البته که همیشه محصولات با کیفیت و کارآمد، متناسب با کاربردها و پروژه های مختلف، مورد تقاضای کاربران هستند. برند داهوا، در سال 2002، اولین DVR هشت کانال را خود در این بازار عرضه کرد و پس از آن نیز صدها نوع محصول دیگر متناسب به نیازهای کاربراان تولید و ارائه کرد. این شرکت همیشه در لیست شرکت های بزرگ نظارت تصویری در طی سال های اخیر است و فروش دوربین مداربسته داهوا، نه تنها در ایران بلکه در 180 کشور دیگر به صورت چشمگیر افزایش یافته است، بنابراین در گزارشات معتبر اعلام شده است که شرکت داهوا، گردش مالی زیادی به صورت سالیانه دارد.

شرکت فراگستر، یکی بزرگترین نمایندگان شرکت داهوا محسوب می شود چرا که همیشه با ارائه ی جدیدترین محصولات نظارتی و امنیتی داهوا و ارائه خدمات گارانتی مناسب، بخش بزرگی از بازار فروش محصولات نظارت تصویری داهوا در ایران را از آن خود کرده است. در ادامه به تشریح مختصری در خصوص خرید و فروش دوربین مداربسته داهوا، می پردازیم.

 

فروش دوربین مداربسته داهوا توسط چه اشخاصی صورت می گیرد ؟

این سوال، همیشه مطرح می شود که محصولات داهوا را از کجا می توان تهیه کرد ؟ آیا تمام فروشندگان محصولات داهوا، دارای مجوز رسمی و اعتبار کافی را دارند ؟ از کجا اصالت کالای محصولات داهوا را متوجه شویم ؟

فروش دوربین مداربسته داهوا در ایران، توسط شرکت های بسیاری انجام می شود اما همه ی آن ها استانداردهای فروش و خدمات گارانتی را اجرا نمی کنند و حتی برخی از این محصولات توسط هیچ شرکتی گارانتی نمی شوند. بنابراین در هنگام خرید، می بایست از مجوزهای فروش شرکت های فروشنده اطمینان حاصل نمایید و به اصالت کالا، نوع خدمات، مدت زمان گارانتی و حتی شرکتی که به عنوان ارائه دهنده ی خدمات گارانتی آن است توجه نمایید چرا که برخی از محصولات داهوا از فروشندگانی غیر از شرکت داهوا، تهیه می شوند و دارای ضمانت گارانتی نیستند و معمولا قیمتی بسیار پایین تر از قیمت های معمول را شامل می شوند.

اطلاعات جامع خرید و فروش دوربین مداربسته داهوا

شرکت فراگستر، معتبرترین ارائه دهنده ی خدمات پس از فروش، نماینده فروش محصولات داهوا در ایران، اصالت کالای محصولاتی که خود توزیع می کند را تضمین می کند. در هنگام خرید این محصولات می بایست به برچسب ضمانت گارانتی توجه نمایید و از اصل بودن آن مطمئن شوید، هم چنین می توانید با مراجعه به وب سایت فراگستر الکترونیک در قسمت اصالت کالا، سریال مورد نظر را جست و جو کنید تا اصالت کالای محصولات داهوا خود اطمینان حاصل نمایید.

فراگستر الکترونیک، نمایندگان مجاز خود را در هر استان معرفی کرده است فروش دوربین مداربسته داهوا و سایر محصولات آن را انجام می دهند که می توانید با مراجعه به وب سایت فراگستر و یا تماس با بخش فروش شرکت، از وجود نمایندگان مجاز محل سکونت خود، مطلع شوید. این نمایندگان می توانند مشاوره های لازم در خصوص انتخاب بهتر محصول  را به شما ارائه دهند و با ارسال یک نصاب یا کارشناس حرفه ای، شما را از یک نصب اصولی و استاندارد بهره مند کنند.

 

قیمت فروش دوربین مداربسته داهوا

ممکن است در هنگام خرید محصولات داهوا، قیمت های مختلفی به شما ارائه دهند، توجه داشته باشید قیمت فروش دوربین مداربسته داهوا، دارای یک نرخ معمول است که شرکت فراگستر الکترونیک، آن را در قالب لیست قیمت ارائه می کند تا مشتریان و کاربران مورد سو استفاده ی اشخاص غیر مجاز و سودجو قرار نگیرند. این لیست قیمت، هر چند وقت یک بار بروز رسانی می شود و اگر تغییری در قیمت ها رخ دهد در این لیست قیمت اعمال می شود، همچنین نمایندگان فروش دوربین مداربسته داهوا، مجاز هستند که قیمت ها را بر مبنای آن به مشتریان خود ارائه کنند.

 

چه فاکتورهایی بر قیمت فروش دوربین مداربسته داهوا تاثیرگذار است ؟

  • کیفیت تصاویر : میزان رزولوشن، نوع سنسور، فریم ریت، سخت افزار قوی و … از عوامل تاثیرگذار بر کیفیت تصاویر دوربین مداربسته محسوب می شود، بنابراین همه ی موارد مذکور تاثیر مستقیم بر قیمت محصولات دارند.
  • میزان ظرفیت هارد دستگاه ذخیره ساز، پشتیبانی از رم داخلی (Micro SD Card) دوربین تحت شبکه، قابلیت های هوشمند و …. نیز از فاکتورهای مهمی هستتند که سبب تعیین قیمت فروش دوربین مداربسته داهوا می شوند.
  • اگر دوربین مداربسته مورد نظر از قابلیت استارلایت و سوپر استارلایت و یا حتی دارای IR Distance بالایی باشد، به قیمت بالاتری به فروش خواهد رسید.
  • دوربین های مداربسته ای که دارای کیس فلزی و مستحکم در مقابل شرایط سخت محیطی هستند ( پشتیبانی از IP67 و IK10 )، گران تر از دوربین هایی با کیس های معمولی هستند.
  • دوربین های مداربسته خاص از جمله : دوربین حرارتی، صنعتی، ضد انفجار، پلاک خوان (ANPR) و … با توجه به کارآیی های خاصی که در پروژ های مختلف دارند، با قیمت بالاتری نسبت به دوربین های معمولی به فروش می رسند.
  • قدرت زوم و بزرگ نمایی : دوربین مداربسته اسپید دام (PTZ) به علت بزرگ نمایی و قدرت چرخش فوق العاده ای که به صورت افقی و عمودی دارند، در محیط های بزرگ  و سر باز مورد استفاده قرار می گیرند و در برخی از موارد با نصب آن می توانید در صرف هزینه برای چند دوربین صرفه جویی نمایید.

در حال حاضر شرکت های بزرگ نظارت تصویری از جمله داهوا، هایک ویژن و … دوربین های بولت و دام بسیاری را با قابلیت موتورایز تولید کرده اند که قدرت بزرگ نمایی خوبی دارند. دوربین های اسپید دام و دوربین های معمولی موتورایز دارای قیمت بالایی نسبت به سایرین هستند.

  • دوربین های تحت شبکه به نسبت آنالوگ قیمت بالاتری دارند.
  • و …

اطلاعات جامع خرید و فروش دوربین مداربسته داهوا

 

چگونه در هنگام خرید دوربین مداربسته داهوا، در هزینه های صرفه جویی کنیم ؟

این سوال، بارها توسط نصابان و کاربران پرسیده شده است که چگونه با بودجه کم خود خرید آگاهانه ای داسته باشیم ؟  نکته حائز اهمیت، خرید محصولات با کیفیت از نمایندگان معتبر و دارای ضمانت گارانتی است چرا در این صورت، بعد از گذشت مدت زمانی مجبور نیستید سیستم نظارتی تصویری که خریداری کردید را کنار بگذارید و مجدد برای خرید این گونه محصولات هزینه کنید، پس یکی از فاکتورهایی که سبب می شود هزینه های کم تری را متحمل شوید این اصل است. همچنین با خرید از محصولات اقتصادی داهوا نیز می توان، در بخش اعظمی از هزینه های خود صرفه جویی کرد، اما توجه داشته باشید که به منظور کاهش هزینه این محصولات، شرکت داهوا قابلیت ها و ویژگی های غیر ضروری که برای بسیاری از کاربران حائز اهمیت نیست را حذف کرده است. از دیگر فاکتورهایی که سبب می شود هزینه کم تری پرداخت کنید، خرید محصولات و تجهیزات داهوا از یک نمایندگی معتبر است چرا نمایندگان مجاز فراگستر الکترونیک، تمام محصولات داهوا را با قیمت منصفانه تهیه کنید.

 

اطلاعات جامع خرید و فروش دوربین مداربسته داهوا

 

کلام آخر در خصوص خرید و فروش دوربین مداربسته داهوا

همانطور که شرح دادیم، خرید دوربین مداربسته از نمایندگان فروش معتبر، نقش مهمی در خرید آگاهانه و انتخاب درست محصول دارد زیرا نمایندگان مجاز، موظف هستند اطلاعات دقیقی در خصوص محصولات به مشتریان ارائه دهند و با بررسی نیازها و محیط نصب، با کیفیت ترین محصول و با توجه به بودجه آن ها عرضه کنند. فروش دوربین مداربسته داهوا، توسط نمایندگان مجاز فراگستر، سبب می شود که مشتریان با اطمینان خاطر بیش تری محصولات را تهیه کنند و دیگران نگران چالش های نگران کننده ی اصالت کالا که شرح داده شد نباشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *