GUI - nvr - oldversion -هایک, GUI - xvr - oldversion -هایک, NVR-هایک, Old Version - nvr - هایک, Old Version - xvr -هایک, آموزش, فیلم های آموزشی, فیلم های آموزشی - هایک, هایک ویژن

آموزش تصویری نحوه راه اندازی اولیه دستگاه هایک ویژن و مکسرون

آموزش راه اندازی dvr nvr هایک ویژن و مکسرون

آموزش تصویری نحوه راه اندازی دستگاه هایک ویژن و مکسرون

در این آموزش تصویری نحوه راه اندازی دستگاه هایک ویژن و مکسرون را ارائه می دهیم. پس از این که برای اولین بار دستگاه را روشن می کنیم، صفحه ای باز می شود که از ما درخواست می کند که یک رمز جدید را در ابتدا ایجاد نماییم. در قسمت “Create New Password”، می بایست یک رمز جدید حداقل 8 کاراکتر و ترکیبی از حروف و اعداد را ایجاد نماییم ( این رمز نباید حاوی کاراکترهای admin باشد)، در قسمت “Confirm New Password” نیز نیاز است که این رمز جدید را تکرار کنیم. ( توصیه می گردد که رمزی غیر ساده و غیر قابل حدس را انتخاب کنید تا امنیت و حریم خصوصی شما خدشه دار نشود.

قسمت “IP Camera Activation Password” برای دوربین های IP استفاده می شود که با استفاده از این قابلیت می توان دوربین های موجود در شبکه را فعال کرد ( در واقع این رمز برای فعال سازی دوربین ها استفاده می شود و رمز دوربین پس از فعال سازی به این رمز تغییر می کند. ).

برای سهولت در انجام کار می توانید این رمز را با رمز دستگاه یکسان کنید، البته که توصیه می گردد برای امنیت بیشتر، رمز دوربین ها و دستگاه را متفاوت از هم قرار دهید.

تنظیم سوالات امنیتی در راه اندازی دستگاه هایک ویژن و مکسرون

در صفحه اولیه، گزینه ای با عنوان “Security Question” وجود دارد که اگر آن را فعال کنیم، صفحه ای باز می شود که سه سوال امنیتی از ما پرسیده می شود، با پاسخ دهی به این ها می توانیم فرآیند بازیابی رمز را پس از فراموشی رمز برای خود آسان نماییم. پس از پاسخ دهی به این سوالات بر روی OK کلیک می کنیم. حال پیغامی با عنوان ” موفقیت آمیز بودن فعال سازی ” ظاهر می شود. در ادامه از ما در خواست می شود که یک فایل GUID استخراج نماییم، حال بر روی گزینه Yes کلیک می کنیم و نیاز است که یک یو اس بی فلش را به دستگاه متصل نماییم و مسیر مورد نظر را انتخاب نماییم و بر روی Export کلیک کنیم تا فایل مورد نظر در فلش ذخیره شود.

به صورت کلی سه روش برای بازیابی رمز این دستگاه وجود دارد که شامل: بازیابی رمز از طریق سوالات امنیتی، فایل GUID و ایمیل می شود.

در مرحله ی بعد نیاز است یک الگو را تعیین نماییم تا بتوانیم از طریق آن نیز، به منو دستگاه لاگین کنیم. در قسمت Wizard نیز می توان تعیین کرد که کانال های ما به صورت بستر کواکسیال باشد یا آی پی و یا ترکیبی از این دو باشد، حال پس از اعمال تنظیمات لازم، بر روی Apply کلیک می کنیم. همچنین می توان تنظیمات ساعت و تاریخ، شبکه، انتقال تصویر، پورت و DDNS، هارد، دوربن های آی پی موجود در شبکه و ضبط را در قسمت Wizard اعمال کرد.

در ویدئوی زیر، نحوه راه اندازی دستگاه هایک ویژن و مکسرون ارائه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *