SADP Tool-هایک, آموزش, فیلم های آموزشی, فیلم های آموزشی - هایک, هایک ویژن

آموزش تصویری دانلود و نصب SADP TOOl برای دوربین‌های مکسرون و هایک ویژن

آموزش دانلود و نصب برنامه SADP Tool برای دوربین‌های مکسرون و هایک ویژن

در این آموزش تصویری، نحوه دانلود و نصب SADP TOOL را ارائه می دهیم.

نرم افزار SADP TOOL یک نرم افزار پیکربندی گروهی برای دوربین ها و دستگاه های هایک ویژن و مکسرون سری جدید است که با استفاده از آن به راحتی می توانیم عملیات راه اندازی، تغییر رمز و … را انجام دهیم.

دانلود ونصب SADP TOOL

ابتدا نیاز است که این نرم افزار را دانلود کنیم، برای این کار وارد سایت فراگستر، قسمت دانلودها، نرم افزارهای سری جدید مکسرون می شویم و SADP TOOL را دانلود می کنیم.

برای نصب این نرم افزار، آن را از حالت فشرده خارج  می کنیم، پس از خارج شدن از حالت فشرده دوبار بر روی آن کلیک می کنیم، پس از آن صفحه ای باز می شود که بر روی Next کلیک می کنیم، سپس زبان انگلیسی را انتخاب و بر روی Next آن صفحه می زنیم. پس از آن نیز بر روی Next صفحه ی بعد کلیک می کنیم. پس از آن نیز بر روی install کلیک می کنیم تا عملیات نصب انجام شود. بعد از نصب SADP TOOL، بر روی Next سپس Finish می زنیم تا نرم افزار به صورت اتوماتیک باز شود.

نرم افزار SADP TOOL این امکان را دارد تا دستگاه ها و دوربین های موجود در شبکه را جست و جو کند و در لیست نمایش دهد. این نرم افزار حتی می تواند دستگاه ها و دوربین ها دارای تداخل آی پی و یا با رنج آی پی متفاوت با کامپیوتر و یا لپ  تاپ را نیز نمایش دهد.

ویدئوی زیر نحوه دانلود و نصب SADP TOOL را ارائه می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *