SADP Tool-هایک, آموزش, فیلم های آموزشی, فیلم های آموزشی - هایک, هایک ویژن

آموزش تصویری تغییر آی پی دوربین هایک ویژن و مکسرون سری جدید از طریق برنامه SADP Tool

نحوه تغییر آی پی دوربین هایک ویژن و مکسرون سری جدید

در این آموزش تصویری، نحوه تغییر آی پی دوربین هایک ویژن و مکسرون سری جدید را از طریق نرم افزار SADP Tool را ارائه می دهیم.

ابتدا نرم افزار را باز می کنیم، تمام دستگاه های  هایک ویژن و مکسرون سری جدید موجود در شبکه در این نرم افزار شناسایی می شوند. تیک دستگاه مورد نظر را می زنیم، در قسمت سمت راست، آدرس آی پی مورد نظر خود را وارد می نماییم. IP پیش فرض تمام دستگاه ها و دوربین های مکسرون سری جدید و هایک ویژن، 192.168.1.64 است، برای آن که تداخل IP در شبکه رخ ندهد و تصاویر تمام دوربین ها و دستگاه ها را داشته باشیم، نیاز است که IP پیش فرض را تغییر دهیم. در این قسمت، در ردیف IP Address نیز آی پی مورد نظر را وارد می کنیم.

در ردیف پورت نیز، می توان پورت را تغییر داد. در قسمت Subnet Mask، نیز می توان Subnet را تغییر دهیم که در اغلب مواقع 255.255.255.0 را قرار می دهیم و تغییری در این قسمت ایجاد نمی کنیم. در قسمت Gateway نیز آی پی مودم را وارد می کنیم. ( آدرس آی پی اغلب مودم ها 192.168.1.1  است. برای اطلاع از آدرس آی پی مودم، می توانید به لیبل مودم مراجعه نمایید و یا با شرکت اینترنت تماس بگیرید.) حال در قسمت Admin Password، رمز دوربین را وارد می کنیم و بر روی Modify می زنیم، سپس پیغامی با محتوای موفقیت آمیز بودن ویرایش دریافت می کنیم.

در ویدئوی زیر نحوه تغییر آی پی دوربین هایک ویژن، ارائه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *