AVS -آپتینا-آلباترون, XVR -آپتینا-آلباترون, آپتینا - آلباترون-کلارنت, آموزش, فیلم های آموزشی - آپتینا و آلباترون

آموزش تصویری ضبط تشخیص حرکت AHD آلباترون و آپتینا

تشخیص حرکت AHD آلباترون و آپتینا

در این آموزش تصویری نحوه فعال ضبط تشخیص حرکت AHD آلباترون و آپتینا را ارائه خواهیم کرد. برای انجام این کار بر روی منو کلیک راست می کنیم، وارد منو اصلی می شویم و در قسمت “ضبط”، وارد “زمان بندی” می شویم. در این بخش می توان زمان بندی تشخیص حرکت کانال ها را تعیین کرد. حال در قسمت کانال، شماره کانال مورد نظر را انتخاب می کنیم. در قسمت پایین گزینه ” هشدار + حرکت ” را انتخاب می کنیم. حال موس را از گوشه جدول زمان بندی نگه می داریم و عملیات Drag and Drop را طبق زمان بندی مورد نظر انجام می دهیم.

اگر نیاز است که این تنظیمات ضبط تشخیص حرکت AHD آلباترون و آپتینا در بقیه کانال ها تکرار شود، پس از انتخاب زمان بندی مورد نظر بر روی گزینه ” کپی ” می زنیم تا این تنظیمات به همه ی کانال ها اعمال شود. در ادامه وارد قسمت ” کانال” ، بخش ” تشخیص حرکت ”  می شویم و کانال مورد نظر را انتخاب می کنیم و آیکون تشخیص حرکت را فعال می کنیم و در قسمت تنظیمات کلیک می کنیم تا منطقه تشخیص حرکت خود را انتخاب نماییم.

در این قسمت نواحی که سبز شده است، بیانگر فعال بودن تشخیص حرکت آن ها می باشد. می توانید با کلیک کردن و Drag and Drop بر روی نواحی مورد نظر، نواحی مورد نظر تشخیص حرکت را فعال و غیر فعال نمایید. در ادامه کلیک راست می کنیم تا از صفحه خارج شویم و به صفحه قبلی باز گردیم. حال بر روی ” تنظیمات ” قسمت ضبط کلیک می کنیم و کانال های مورد نظر را انتخاب می کنیم.

یک اقدام نادرست در ضبط تشخیص حرکت AHD آلباترون و آپتینا

یک اقدام نادرست برای اعمال تنظیمات ضبط تشخیص حرکت AHD آلباترون و آپتینا بر روی کانال های دیگر این است که در این قسمت بر روی گزینه ” کپی ” کلیک کنیم و گزینه “همه” را انتخاب نماییم، چرا  که در این صورت، به دستگاه اعلام می کنیم که اگر تشخیص حرکت بر روی هر کانالی رخ داد، بر روی کانال 1 ذخیره شود. برای این اقدام، می بایست کانال ها را تک به تک انتخاب نماییم و تنظیمات این بخش را بر روی آن ها اعمال نماییم. حال بر روی صفحه کلیک راست می کنیم و بر روی گزینه ” اعمال ” کلیک می کنیم تا این تنظیمات انجام شود. حال اگر حرکتی رخ دهد، آدمک به صورت قرمز رنگ و علامت ضبط به صورت نارنجی رنگ در می آید.

ویدئوی زیر، آموزش تصویری نحوه فعال ضبط تشخیص حرکت آلباترون و آپتینا را ارائه می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *