مقالات عمومی

راهکارهای امنیتی اثبات شده در ساختمان های مسکونی

راهکارهای امنیتی اثبات شده در ساختمان های مسکونی

در مطلب گذشته در خصوص دوربین مداربسته پلاک خوان صحبت شد حالا در مورد راهکارهای امنیتی اثبات شده در ساختمان های مسکونی و تجاری صحبت میکنیم…

 

راهکارهای امنیتی اثبات شده در ساختمان

سیستم امنیتی ساختمان مسکونی شما باید به شکلی باشد که بدون هیچ گونه نگرانی بتوانید خانه را ترک کنید. با پیروی از مراحل ذکر شده در زیر، شما قادر خواهید بود یک قدم جلوتر از هر جنایتکار احتمالی باشید. اولین اقدامی که باید انجام دهید، این است که تمام نقاط ورود به خانه را تعیین کنید. این نقاط شامل درب ها، پنجره ها، گاراژ ها و حتی دریچه تهویه هوا و کولر می باشد. سابقه ورود سارقان از دریچه کولر به داخل ساختمان مسکونی وجود دارد، بنابراین اجازه هرگونه ورود و دسترسی احتمالی به داخل ساختمان را بگیرید.

راهکارهای امنیتی اثبات شده در ساختمان

راهکارهای امنیتی اثبات شده در ساختمان

پیشنهاد می کنیم در تمام نقاط حساس و کلیدی خانه، دوربین مداربسته نصب کنید. مکان یابی دوربین مداربسته به تفضیل در مقاله نکاتی بسیار مهم و اساسی در مورد مکان یابی دوربین مداربسته شرح داده شده است. در این شرایط می توانید طیف وسیعی از حرکات را در فضای داخلی و بیرونی ساختمان مسکونی خود تحت نظر قرار دهید. مزیت دیگر دوربین های مداربسته این است که سارقان با دیدن آن، از اقدام خرابکارانه خود منصرف می شوند. دوربین مداربسته بولت برای نظارت بر فضاهای بیرونی مناسب است. برای امنیت بیشتر، بهتر از دوربین مداربسته با قابلیت دید در شب استفاده کنید. این نوع از دوربین در ردیابی و شناسایی مجرمان بسیار مهم استاین دوربین ها هم در روز و هم در شب، تصویر با کیفیتی را ثبت می کنند. دوربین های مداربسته ای که در برابر شرایط جوی مقاوم هستند، می توانند تصاویری با کیفیت مناسب را در برف و باران و مه ضبط کنند. در دوربین های مداربسته حرکتی، امکان کنترل و تغییر میدان دید وجود دارد. مزیت دوربین های حرکتی این است که در صورت بروز خرابکاری، دسترسی به سرنخ ها آسان تر بوده و زمان کمتری برای جستجو در فیلم ها نیاز خواهد بود.دوربین مداربسته ای که در مقابل نوسانات برق مقاوم است، با قوی و ضعیف شدن ولتاژ، از کار نمی افتد و اختلالی در کارایی آن ایجاد نمی شود.از آن جایی که تمام تصاویر ارسالی از دوربین مداربسته، به شکل دیجیتالی در دستگاه DVR ذخیره می شود، برای امنیت بیشتر،  DVR خود را در قفسه فولادی ضدزنگ قرار دهید.به منظور در امان ماندن ساختمان مسکونی از دست خرابکاران، سیستم های ضدسرقت، دزدگیر و درب های ضد سرقت نصب کنید.

 

راهکارهای امنیتی در ساختمان ها با بکارگیری دوربین مداربسته

راهکارهای امنیتی در ساختمان ها با بکارگیری دوربین مداربسته

 

راهکارهای امنیتی اثبات شده در اتاق ها

راهنمایی زیر برای حفاظت از وسایل شخصی شماست. ممکن است شما کسی باشید که یک جعبه جواهرات گران قیمت دارد و می خواهد آن را در اتاق خود جای دهد، یا ممکن است کسی باشید که به هم اتاقی خود اعتماد ندارد. سیستم امنیتی دوربین مداربسته بهترین گزینه است. برای محافظت از وسایل ارزشمند خود، دوربین مداربسته مخفی نصب کنید. این دوربین ها با شکل های متنوع (مانند ساعت دیواری و سیستم اعلام حریق) در بازار در دسترس قرار دارند. هزینه این دوربین ها در مقابل زیانی که ممکن است در اثر سهل انگاری اتفاق بیفتد، بسیار ناچیز است.

 

راهکارهای امنیتی اثبات شده در ساختمان

راهکارهای امنیتی اثبات شده در ساختمان

راهکارهای امنیتی اثبات شده در ساختمان های اداری

فضاهای تجاری یکی از بخش‌های مهم شهرها محسوب می‌شوند. امنیت ساختمان تجاری مهم و ضروی است. و علاوه بر نقش اقتصادی، محلی برای شکل‌‌گیری تعاملات اجتماعی بوده است.اعضای حراست مجتمع می‌‌بایست در مقابل درهای ورود و خروج مستقر باشند و با دقت و هوشیاری کامل ورود و خروج مراجعه‌‌کنندگان را بررسی کنند و در صورت مشاهده فرد مشکوک وارد عمل شده و به بازرسی وی بپردازند.به دلیل اهمیت امنیت ساختمان تجاری تیم امنیتی در هر ساختمان مستقر می شود. وظیفه تیم امنیتی، مداخله و بررسی سریع درگیری‌‌ها و حوادث اتفاق داده در داخل مجتمع تجاری است. افراد این تیم حرفه‌‌ای‌‌تر و ماهرتر از پرسنل حراست هستند. این افراد به‌صورت مداوم در فضای مجتمع حضور ندارند اما در سریع‌‌ترین زمان ممکن می‌‌بایست در درگیری‌‌های رخ داده در مجتمع حاضر شوند.مراکز خرید یا فروشگاه‌‌های بزرگ که روزانه دارای تعداد زیادی مراجعه‌‌کننده هستند، نیاز ضروری به سیستم‌‌های دوربین امنیتی خواهند داشت. مسئولیت دوربین‌‌های امنیتی ثبت لحظه‌‌ای وقایع به‌صورت دقیق و ذخیره‌‌سازی آن است تا در صورت لزوم بتوان در آینده نیز به آن رجوع کرد. همچنین وجود دوربین‌‌های امنیتی موجب کاهش و جلوگیری از سرقت فروشگاه‌‌ها و اجناس مراکز خرید می‌شود. با بهره‌‌مندی از این دوربین‌‌ها می‌‌توان رفتار پرسنل را بررسی و کنترل کرد.ایجاد امنیت در مجتمع‌‌های تجاری علاوه بر ساعات کاری در ساعات تعطیلی نیز ضروری است. در ساعات تعطیلی مجتمع، وجود یک نیروی حراستی در جایگاه مشخص، یکی در حال گشت در مجتمع و یک کارمند نیز در اتاق مانیتورینگ دوربین مداربسته نیاز است.

 

راهکارهای امنیتی اثبات شده در ساختمان

راهکارهای امنیتی اثبات شده در ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *