جدیدترین اخبار

همکاری داهوا با شرکت Angelcom برای ایجاد ارتباط امن و آسان دوربین ها با فضای ابری

همکاری داهوا با شرکت Angelcom برای ایجاد ارتباط امن و آسان دوربین ها با فضای ابری

همکاری داهوا با شرکت Angelcom برای ایجاد ارتباط امن و آسان دوربین ها با فضای ابری
 

به گزارش فراگستر به نقل از سایت داهوا، شرکت داهوا یکپارچگی محصولات Eco-savvy 2.0 و دوربین های تحت شبکه و دوربین های خانگی Wi-Fi خود را با خدمات فضای ابری شرکت Angelcam اعلام کرد. Angelcam بر پایه برنامه ای یکپارچه برای امنیت دوربین ها قرار گرفته که فرایند اتصال به فضای ابری را ساده خواهد کرد و ویژگی هایی نظیر ذخیره سازی ابری، پخش عمومی و توانایی دیدن چند دوربین از راه دور بر روی انواع دستگاه ها را ارائه می دهد.

دوربین های سری Eco-Savvy 2.0 و Wi-Fi خانگی می توانند به خدمات ابری  Angelcam بدون نیاز به port-forwarding، آدرس IP عمومی و ثابت یا خدمات DDNS متصل شوند.

 

خصوصیات Angelcam

Angelcam یک app-store است که بر پایه فضای ابری و برنامه یکپارچه دوربین های نظارتی ایجاد شده و دارای 170 کاربر در بسیاری از کشورهاست همچنین آسان ترین راه را به صاحبان دوربین های نظارتی برای اتصال دوربین ها به فضای ابری ارائه می دهد و یکی از چندین برنامه های کاربردی را که عبارت از ضبط در فضای ابری، پخش و تأیید تصویر است را استفاده می کند.

مدیر شرکت Angelcam می گوید “بسیاری از صاحبان دوربین ها، فروشندگان دوربین و خریداران آن درصدد هستند تا از مزایای برنامه کاربردی فضای ابری بهره مند شوند اما می دانند که اتصال دوربین هایشان فرایندی سخت و نامطمئن است.” به همین علت اتصال از طریق ایجاد  سیستم عامل Angelcam حائز اهمیت است که در این صورت باعث صرفه جویی در وقت مشتریان داهوا شده و امنیت دوربین ها را تضمین و استفاده از آنها را آسان می کند.

 

مزایای یکپارچه شدن Angelcam با دوربین ها:

راحتی در استفاده

– در این صورت به تنطیماتrouter  نیاز نیست ( فقط دوربین را بخرید و آن را به Angelcam.com متصل کنید.)

-با فن آوری VPN به فضای ابری متصل شوید، که رمزگذاری و امنیت پخش تصویر و اعتبار را برای شما فراهم می کند.

 

امنیت

-بدون port forwarding یا وارد کردن آدرس های IP، پورت دوربین به اینترنت عمومی متصل نمی شود.

-جریان رمزگذاری شده ( برخلاف روش سنتی RTSP )

.

*دوربین ها همچنان شامل ویژگی های استاندارد می باشند.

مشتری ها می توانند دوربین هایی با قابلیت اتصال به Angelcam را مستقیم از فروشنده مجاز داهوا خریداری کنند. فروشندگان مجاز داهوا این گونه دوربین ها را به مشتری ها ارائه می دهند. هم چنین توانایی این را دارند تا دوربین هایشان بوسیله یک نماینده داهوا نصب شود یا مستقیماً سیستم عامل را دانلود کنند. به طور کلی دوربین ها با قابلیت اتصال به فضای ابری Angelcam بر اساس تقاضای بازار وجود خواهند داشت.

 

دوربین های سری Eco-Savvy

دوربین های نظارتی با فن آوری Eco-Savvy 2.0 با کیفیت بالا، در تمام شرایط نوری، نظارتی واضح بر تصویر دارند. انرژی کارآمد با قدرت بزرگنمایی 30x که این ویژگی ها موجب می شود تحلیل تصویر با دقت بیشتری صورت بگیرد و امنیت در آن قابل توجه خواهد بود.

 

دوربین های سری Wi-Fi

دوربین های خانگی Wi-Fi کیفیتی برابر با 3 مگا پیکسل دارند که این امکان را برای کاربران فراهم می آورند تا از راه دور با اعضای خانواده دوستان و یا کارمندان تعامل داشته و یا به صورت صوتی با آن ها گفتگو کنند.

همکاری با شرکت Angelcam به منظور ارزش گذاری بر سیاست مشتری گرایی باعث می شود تا داهوا بتواند از تجربه کاربر با احساس مسئولیت در قبال او بهره مند گشته و موجب تأکید بر نوآوری، کیفیت و خدمات می گردد. داهوا در حال رشد است و با افزایش حضور جهانی خود از توسعه صنعت حمایت خواهد کرد.

 

منبع: سایت داهوا

[rockthemes_button icon_align=”right” icon_title=”دانلود PDF” button_size=”” button_color=”action” button_shadow=”yes” button_shape=”” extra_class=”” button_link_target=”_blank” button_align=”right” link_url=”http://faragostar-co.com/demo/wp-content/uploads/2017/02/همکاری_داهوا_با_شرکت_انجکام_برای.pdf” link_id=”false” bg_color_default=”#FFFFFF” bg_color_hover=”#FFFFFF” text_color_default=”#FFFFFF” text_color_hover=”#FFFFFF” border_color=”#FFFFFF” button_bg_border=”use_bg_color_use_border” border_color_hover=”#FFFFFF” attr_title=”” link_is_tax=”false” tax_name=”custom-link” icon_class=”icomoon icomoon-icon-file-pdf” icon_url=””]دانلود PDF[/rockthemes_button][rockthemes_promotion_box background_color=”#2b9cff” font_color=”#FFFFFF”]

فراگستر آنلاین گسترده ترین کانال خبری و آموزشی در زمینه سامانه های حفاظت الکترونیک (نظارت تصویری و کنترل دسترسی)

rockthemes_shortcode_start[rockthemes_button icon_align=”right” icon_title=”عضویت در کانال” button_size=”” button_color=”caution” button_shadow=”no” button_shape=”” extra_class=”” button_link_target=”_blank” button_align=”right” link_url=”http://telegram.me/faragostaronline” link_id=”false” bg_color_default=”#FFFFFF” bg_color_hover=”#FFFFFF” text_color_default=”#FFFFFF” text_color_hover=”#FFFFFF” border_color=”#FFFFFF” button_bg_border=”use_bg_color_use_border” border_color_hover=”#FFFFFF” attr_title=”” link_is_tax=”false” tax_name=”custom-link” icon_class=”icomoon icomoon-icon-bullhorn” icon_url=””]عضویت در کانال[/rockthemes_button]rockthemes_shortcode_end[/rockthemes_promotion_box]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *