مقالات تخصصی

نسل جدید تکنولوژی HDCVI

شرکت داهوا در نمایشگاه   CPSE Shenzhen امسال (2015) نسل جدید و قابلیت های به روز شده تکنولوژی HD-CVI را با موفقیت به نمایش گذاشت. این راهکار HDCVI با برنامه ای مدون و با پتانسیلی قوی در بازار آینده رسوخ خواهد کرد. در این مقاله به 3 فاکتور قابل توجه افزوده شده به این تکنولوژی میپردازیم.

 

1.افزایش مسافت برای ارسال تصویر با رزولوشن 1080P تا 800  متر در بستر آنالوگ

در میان انواع تکنولوژی های نو و نسبتا” قدیمی انتقال تصویر HD روی کابل کواکسیال ، شرکت داهوا همیشه مزیت مطلق را در مورد مسافت و  فاصله ی انتقال را داشته و دارد. در نمایشگاه CPSE 2015 شرکت داهوا انتقال تصویر با کیفیت 1080P را تا مسافت 800 متری نمایش داد که فراتر از هر تکنولوژی ارائه شده دیگری است.

2.دوربین Starlight HDCVI

سری دوربین های 3231 Starlight HDCVI با بهره گیری از بهترین سنسور 2 مگاپیکسلی ارائه شده از شرکت به نام SONY جهت تکمیل سبد محصولات حرفه ای تر HD-CVI شرکت داهوا به بازار معرفی شد. همانطور که از نام آن پیداست این دوربین ها مجهز به سنسور و پردازشگری هستند که عملکردی فوق العاده ای در محیط های کم نور – وجود تنها  0.01Lux نور -در محیط را ارائه می دهند .

شایان ذکر است بازار هدف دوربین های  Starlight هم اکنون در پروژه هایی با حساسیت بالاتر در تامین تصویر قابل قبول با کاربردهای امنیتی – نظارتی به ویژه در ساعات تاریکی می باشد .ضمنا” مواردی همچون صدا، آلارم ، سه خروجی، تغذیه مضاعف و heater نیز در طراحی این دوربین ها در نظر گرفته شده است.

سری دوربین های Starlight HDCVI در سال 2016 به تولید انبوه خواهند رسید.

3. دوربین های HD-CVI با رزولوشن 4MP

رزولوشن های بالاتری  مانند 4MP و 4K  با تکنولوژی HD-CVI در آینده ی نزدیک در بستر آنالوگ در دسترس خواهد بود. نمونه آزمایشی دوربین 4M HDCVI در نمایشگاه CPSE به نمایش گذاشته شد که یک بخش از استاندارد ویدیو داینامیک 4M از چیپ HDCVI TX به چیپ RX  با کابل کواکسیال 300  متری منتقل شده است.

چیپ ست  4M/4K HDCVI  قبل از سال نو چین در دسترس می باشد. در نیمه اول سال 2016 دوربین های 4M HDCVI و HCVR ها به طور رسمی در دسترس خواهند بود.

[rockthemes_promotion_box background_color=”#2b9cff” font_color=”#FFFFFF”]

فراگستر آنلاين گسترده ترين کانال خبري و آموزشي در زمينه سامانه هاي حفاظت الکترونيک (نظارت تصويري و کنترل دسترسي)

rockthemes_shortcode_start[rockthemes_button icon_align=”left” icon_title=”عضويت در کانال” button_size=”” button_color=”caution” button_shadow=”no” button_shape=”” extra_class=”” button_link_target=”” button_align=”center” link_url=”http://telegram.me/faragostaronline” link_id=”false” bg_color_default=”#FFFFFF” bg_color_hover=”#FFFFFF” text_color_default=”#FFFFFF” text_color_hover=”#FFFFFF” border_color=”#FFFFFF” button_bg_border=”use_bg_color_use_border” border_color_hover=”#FFFFFF” attr_title=”” link_is_tax=”false” tax_name=”custom-link” icon_class=”icomoon icomoon-icon-bullhorn” icon_url=””]عضويت در کانال[/rockthemes_button]rockthemes_shortcode_end[/rockthemes_promotion_box]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *