GUI - nvr - آپتینا-آلباترون, NVR-آپتینا-آلباترون, آپتینا - آلباترون-کلارنت, آموزش, فیلم های آموزشی, فیلم های آموزشی - آپتینا و آلباترون

آموزش تصویری نحوه تنظیم ضبط تشخیص حرکت NVR آلباترون و آپتینا

نحوه تنظیم ضبط در دستگاه های NVR آلباترون و اپتینا

آموزش تصویری نحوه تنظیم ضبط تشخیص حرکت NVR آلباترون و آپتینا

در این آموزش تصویری، نحوه تنظیم ضبط تشخیص حرکت NVR آلباترون و آپتینا ارائه می کنیم. ذخیره فایل‌ های بسیار حجیم هم سبب می‌ شود هارد دستگاه شما به سرعت پر شود و شما برای ذخیره تصاویر در مدت زمان بیشتر، به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید.

برای انجام این کار، بر روی صفحه کلیک راست کنید و بر روی ” منو اصلی ” ، سپس ” ذخیره سازی ” کلیک کنید  و وضعیت هارد را بررسی کنید ( نیاز است که وضعیت هارد بر روی ” طبیعی ” باشد ). سپس وارد ” برنامه ضبط ” می شویم. در این جا بررسی می کنیم که زمانبندی ضبط ما به چه صورت است؟ اگر می خواهیم که ضبط ما به صورت یکسره باشد، می بایست ضبط را بر روی ” طبیعی ” قرار دهیم، حال اگر بخواهیم ضبط را بر اساس تشخیص حرکت قرار دهیم، بر روی تنظیمات کلیک می کنیم، تیک ” حرکت ” را اعمال  و تیک ” طبیعی ” را غیر فعال می کنیم.

حال اگر بخواهیم که دستگاه تمام ساعات و روزهای هفته، ضبط را بر اساس تشخیص حرکت انجام دهد، در زمان بندی، کل ساعات و روزها را اعمال می کنیم. اگر هم ساعات و روزهای خاصی مدنظر است، نیاز است که زمان بندی را بر اساس نیاز خود، تعیین کنیم. سپس بر روی ” تایید ” و ” ذخیره ” کلیک می کنیم. حال برای اعمال این تنظیمات بر روی سایر کانال ها، بر روی گزینه کپی کلیک می کنیم و این تنظیمات را بر روی بقیه اعمال می کنیم سپس تایید و ذخیره را می زنیم. در این صورت ضبط دوربین ها بر اساس تشخیص حرکت خواهد بود.

ویدئو زیر، آموزش تصویری نحوه تنظیم ضبط دستگاه NVR آلباترون و آپتینا را ارائه می د هد.

 

 

 

1 دیدگاه در “آموزش تصویری نحوه تنظیم ضبط تشخیص حرکت NVR آلباترون و آپتینا

  1. […] محصولات تحت شبکه برندهای آلباترون و آپتینا، با استفاده از مجموعه نرم افزارهای  tools، قابل تنظیم و بروز رسانی هستند. نرم افزار Zeno Search به منظور جست و جو شناسایی محصولات موجود در شبکه و انجام تنظیمات و نرم افزار Update Tool و Zeno Search Tool به منظور آپدیت این محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *