GUI - xvr - xf xh -آپتینا-آلباترون, XF & XH Series - xvr -آپتینا-آلباترون, XVR-آپتینا-آلباترون, آپتینا - آلباترون-کلارنت, آموزش, فیلم های آموزشی - آپتینا و آلباترون

آموزش تصویری راه اندازی DVR آلباترون- بخش نخست

راه اندازی DVR آلباترن و آپتینا

در این آموزش تصویری، نحوه راه اندازی دستگاه DVR آلباترون و آپتینا سری جدید را شرح خواهیم داد، در ابتدا که دستگاه را برای اولین بار روشن می کنیم، صفحه ای با عنوان ” صفحه تنظیمات ” ظاهر می شود که از ما می خواهد رمز مدیر را وارد نماییم  ( رمز مدیر به صورت پیش فرض خالی است. ) و یا یک رمز جدید تعیین نماییم. در صورتی که بخواهیم فرآیند تغییر رمز را انجام دهیم، نیاز است که قسمت رمز مدیر را خالی بگذاریم و تیک ” تغییر رمز ” را بزنیم، حال یک رمز وارد می کنیم و در قسمت تایید رمز، رمز جدید را تکرار می کنیم و بر روی ” بعدی ” می زنیم.

در ادامه صفحات تنظیمات P2P، عمومی و شبکه را نشان می دهد که در آموزش های بعدی به آن پرداخته ایم. برای خروج از این صفحات بر روی ” ذخیره کردن ” کلیک می کنیم. حال بر روی صفحه اصلی کلیک راست می کنیم و گزینه منو اصلی را انتخاب می نماییم به صفحه تنظیمات عمومی وارد می شویم.

تنظیمات عمومی

می توانیم زبان دستگاه را انتخاب نماییم که می تواند فارسی و انگلیسی باشد. در قسمت ” زمان خروج از سیستم “، می توان تعیین کرد که بعد از چه مدت زمانی از کار نکردن با دستگاه گذشت، دستگاه log out شود و برای ورود مجدد نیاز به وارد کردن رمز ورود می باشیم که می توان بر روی هرگز ( در صورتی که بر روی هرگز قرار دهیم، حتی بعد از گذشت مدت زمان طولانی، دستگاه log out نشود) ، 1 دقیقه، 5 دقیقه، 10 دقیقه و 15 دقیقه قرار داد. در قسمت تنظیم وضوح تصویر HDMI و VGA، رزولوشن مورد نظر را انتخاب می کنیم که ما 1080* 1920 را انتخاب کردیم.

تنظیم زمان و تاریخ

پس از آن وارد قسمت ” زمان و تاریخ ” می شویم و زمان دقیق را ثبت می کنیم تا در صورت نیاز بتوانیم بازبینی دقیقی داشته باشیم.

ویدئو زیر آموزش تصویری نحوه راه اندازی دستگاه DVR آلباترون و آپتینا سری جدید را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *