جدیدترین اخبار

داهوا برای تمرکز بر امنیت اینترنت اشیاء قرارداد استراتژیکی را با شرکت DBAPP امضا کرد

داهوا برای تمرکز بر امنیت اینترنت اشیاء قرارداد استراتژیکی را با شرکت DBAPP امضا کرد

داهوا برای تمرکز بر امنیت اینترنت اشیاء قرارداد استراتژیکی را با شرکت DBAPP امضا کرد.

به گزارش فراگستر به نقل از داهوا سکیوریتی ، شرکت داهوا قرارداد جدیدی را با شرکت DBAPP که شرکتی پیشرو در ارائه فضای ابری است منعقد کرد. این قرار داد برای ایجاد امنیت در بومی سازی اینترنت اشیاء مقرر شد.

مدیر شرکت داهوا و مدیر شرکت DBAPP در مراسم عقد این قرار داد حضور داشتند.

شرکت DBAPP شرکتی پیشرو در زمینه تمرکز بر امنیت داده ها و امنیت کاربری وب سایت در چین است و یکی از قابل اعتماد ترین نام های تجاری برای دولت و ارتش، امنیت عمومی، مخابرات، سرمایه گذاری، انرژی و اینترنت اشیاء است. این شرکت برای رویدادهای بزرگ از قبیل هفتمین سالگرد پیروزی چین در برابر تجاوز ژاپن، برگزاری 3 جلسه کنفرانس اینترنت جهانی و هم چنین اجلاسG20 در شهر هانگ ژو سرویس اطلاعات امنیتی شبکه را ارائه داد.  

اینترنت اشیاء نمی تواند در صنعت بدون اطمینان از ایمنی رونق یابد، در سراسر جهان عدم وجود امینت در شبکه چالش بزرگی را در صنعت به نمایش می گذارند. داهوا برای توسعه امنیت در محصول به ویژه در زمینه امنیت اطلاعات، سرمایه گذاری در بخش تحقیق و توسعه را در الویت قرار داده است. داهوا در نخستین قدم همکاری خود را با شرکت DBAPP در خصوص آگاهی از وضعیت امنیتی، ارزیابی امنیت سایبری و آموزش پرسنل امنیتی اینترنت اشیاء آغاز کرد بنابراین داهوا قادر است محصولات و خدمات را با استاندارد مناسب تحت امنیت سایبری ارسال کند.

دردوره ای که اینترنت اشیاء وجود دارد و تجارت جدید اینترنت اشیاء و فن آوری به سرعت در حال رشد است نیاز به امنیت در اطلاعات رو به افزایش است. شرکت داهوا و DBAPP با یگدیگر تیم هوشمند امنیت شبکه را برای جمع آوری، تحلیل، استفاده و جستجوی داده های اینترنت اشیاء تشکیل خواهند داد. یک آزمایشگاه مجازیِ اینترنت اشیاء برای جستجو و بحث دربارۀ پیشرفت فنی و معماری سامانه اینترنت اشیاء تأسیس خواهد شد. این آزمایشگاه نتایج به روز شدۀ جستجو و تحقیق در اینترنت اشیاء را در اختیار قرار می دهد و اطلاعات اینترنت اشیاء را بر اساس محصول تولید می کند همچنین کاربرد اینترنت اشیاء و راهکارهای آن را برای محصول ترویج می دهد.

منبع: داهوا سکیوریتی

[rockthemes_promotion_box background_color=”#2d7bbf” font_color=”#FFFFFF”]  فراگستر آنلاین گسترده ترین کانال خبری و آموزشی در زمینه سامانه های حفاظت الکترونیک (نظارت تصویری و کنترل دسترسی)

rockthemes_shortcode_start[rockthemes_button icon_align=”right” icon_title=”عضویت در کانال” button_size=”” button_color=”caution” button_shadow=”no” button_shape=”button-rounded” extra_class=”” button_link_target=”_blank” button_align=”right” link_url=”http://telegram.me/faragostaronline” link_id=”false” bg_color_default=”#FFFFFF” bg_color_hover=”#FFFFFF” text_color_default=”#FFFFFF” text_color_hover=”#FFFFFF” border_color=”#FFFFFF” button_bg_border=”use_bg_color_use_border” border_color_hover=”#FFFFFF” attr_title=”” link_is_tax=”false” tax_name=”custom-link” icon_class=”icomoon icomoon-icon-bullhorn” icon_url=””]عضویت در کانال[/rockthemes_button]rockthemes_shortcode_end[/rockthemes_promotion_box]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *