آپتینا - آلباترون-کلارنت, آموزش, فیلم های آموزشی, فیلم های آموزشی - آپتینا و آلباترون

آموزش تصویری تنظیم دوربین 5MP در دستگاه آلباترون و آپتینا سری جدید

تنظیم دوربین 5MP در دستگاه آلباترون و آپتینا سری جدید

دستگاه های سری جدید آلباترون و آپتینا این امکان را فراهم می آورند که بتوانید تصاویر دوربین های AHD را با رزولوشن 5MP را مشاهده کنید. این دستگاه ها علاوه بر نمایش این دوربین ها، امکان ذخیره سازی آن ها را فراهم می سازند. در این آموزش تصویری نحوه تنظیم دوربین 5MP در دستگاه آلباترون و آپتینا سری جدید را ارائه می کنیم.

دستگاه های ذخیره سازی 4 کانال AHD سری جدید آلباترون و آپتینا، قادر هستند دوربین های 5MP را تا 20pfs در تصاویر زنده ارائه دهند و همچنین امکان ذخیره تصاویر دوربین 5MP را تا 8pfs فراهم می سازند. دستگاه 8، 16 و 32  کانال از این سری می توانند دوربین های 5MP را تا 12.5pfs در تصاویر زنده نمایش و تا 8pfs ذخیره نمایند.

برای انجام  تنظیم دوربین 5MP در دستگاه آلباترون و آپتینا سری جدید، نیاز است که تصویر دوربین مورد نظر را بزرگ کنید، سپس بر روی نوار پایین در قسمت کنترل کواکسیال کلیک کنید و وارد منو دستگاه شوید ( رمز عبور را وارد کنید و بر روی تایید بزنید ) در این قسمت هم با کلیک بر روی آیکون ” ستاره ” که در وسط  آیکون های چپ گرد و راست گرد است و یا با کلیک بر روی Iris +، می توانید وارد منو دوربین شوید. در منو دوربین وارد قسمت “Video Output” می شویم. در قسمت Video Standard می توانید رزولوشن و فریم مورد نظر را انتخاب نمایید.

ویدئوی زیر در تنظیم دوربین 5MP در دستگاه آلباترون و آپتینا سری جدید ارائه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *