Config Tool, آموزش, داهوا, فیلم های آموزشی, فیلم های آموزشی - داهوا

آموزش تصویری نرم افزار کمکی داهوا config tool کانفیگ تول -بخش سوم

تنظیمات نرم افزار Config Tool داهوا

در این آموزش تصویری، نحوه ی تنظیمات نرم افزار Config Tool داهوا را ارائه می دهیم.

با کلیک بر روی System setting ، دسته بندی دوربین ها و دستگاه ها ظاهر می شوند. در ابتدا نیاز است که دوربین و یا دستگاه مورد نظر خود را انتخاب نماییم.

  • در قسمت Timing، می توانیم تاریخ و ساعت دوربین را تنظیم نماییم. همچنین در قسمت Syn IPC، می توان ساعت و تاریخ دوربین را سیستم کامپیوتر تنظیم کرد. در این بخش می توان NTP و DST را نیز فعال کرد که زمان دوربین با ساعت جهانی تنظیم شود. در حال حاضر نیازی به فعال شدن NTP و DST نمی باشد.
  • در بخش Reboot، از تنظیمات نرم افزار Config Tool داهوا می توان تعیین کرد که دوربین ما در یک روز و ساعت مشخص، عملیات ریبورت یا ری استارت انجام شود. در قسمت Manual Reboot می توان دوربین را به صورت دستی ری استارت کرد (این قابلیت در زمان هایی که دوربین دچار هنگی شده است، بسیار کارآمد می باشد. )
  • در قسمت Restore، Factory Default می توانیم دوربین را ریست فکتوری ( بازگشت به تنظیمات کارخانه ) کنیم. معمولا پس از عملیات بروز رسانی، ریست فکتوری انجام می شود.
  • در قسمت Modify Password، می توانید رمز دوربین را تغییر دهید. در قسمت Old Password، رمز قدیمی، در قسمت New Password، رمز جدید ( حداقل 8 کاراکتر و ترکیبی از حروف و اعدادا باشد ). در قسمت Confirm Password نیز، رمز جدید را مجدد وارد می کنیم.
  • در قسمت Reset Password، نیز می توان به بازیابی رمز دوربین پرداخت.

دستگاه های ذخیره ساز نیز مانند دوربین ها، طبق این مراحل قابل تنظیم هستند.

در ویدئوی زیر، نحوه ی تنظیمات نرم افزار Config Tool داهوا ارائه شده است.

 

1 دیدگاه در “آموزش تصویری نرم افزار کمکی داهوا config tool کانفیگ تول -بخش سوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *