مقالات تخصصی, مقالات عمومی

معرفی ارزان ترین دوربین مداربسته بازار [لیست ده تایی+ قیمت]

معرفی ارزان ترین دوربین مداربسته بازار [لیست ده تایی+ قیمت]

 

در این مقاله فراگستر ما به معرفی ارزان ترین دوربین مداربسته بازار ایران می‌پردازیم در این لیست قیمت‌های شهریور ۹۹ این دوربین‌های مداربسته را نیز می‌آوریم شما می‌توانید از همین مقاله در صورت تمایل سفارش دوربین مداربسته خود را ثبت کنید و به سرعت در شهر و استان محل سکونت خود دوربین مداربسته ارزانی را که می‌خواهید خریداری کنید.

فراگستر طیف وسیعی از دوربین مداربسته را در سبد محصولات نظارت تصویری خود جای داده است. عملکرد و توانایی‌های فنی یک دوربین مداربسته، رابطه‌ای مستقیم با قیمت آن دارد. هرچقدر این یک دوربین مداربسته عملکرد و توانمندی‌های بالا‌تری داشته باشد قیمت آن بالا‌تر می‌رود. به یاد داشته باشید یک دوربین مداربسته قوی و بسیار گران حتما برای شما خوب نیست اما هر چقدر حجم کار شما بزرگتر باشد، قاعدتا نیاز شما به دوربین‌هایی با کارکرد‌های بالا‌تر نیز بیشتر می‌شود.

در این مقاله سعی می‌کنیم از هر برند خوشنام فراگستر ارزان‌ترین دوربین‌های مداربسته را به شما معرفی کنیم. البته در این مقاله شما ارزان ترین دوربین مداربسته بازار را هم می‌شناسید. ولی به یاد داشته باشید ارزان بودن یک دوربین مداربسته نباید مانع کارکرد مناسب آن دوربین شود.

 

ارزان‌های واقعی و ارزان‌های پُر علت

قبل از آن که به لیست جذاب این مقاله بپردازیم چند نکته را باید بازگو کنیم. در این بازار‌ نظارت تصویری مانند دیگر بازار‌های ایران، جنس تقلبی و قاچاق این روز‌ها بیداد می‌کند؛ یک دوربین مداربسته از اجزای گوناگونی درست شده است. این اجزا با هر رنج قیمتی در بازار وجود دارد و اگر کسی آشنایی متوسطی با الکترونیک داشته باشد، می‌تواند با وارد کردن قطعات دوربین مداربسته، یک دوربین مداربسته بسازد. در این حالت برای پایین آوردن قیمت از هر کوششی فروگذاری نمی‌کنند. باور کنید موردی داشتیم که قطعات دست دوم و استوک کشوری مانند پاکستان را وارد کرده‌اند در قاب و هوزینگ نسبتا مناسبی مونتاژ کرده و حتی برند دوربین مداربسته را نیز روی آن دوربین جعل کرده‌اند. این جعل برند حتی به جعل گارانتی فراگستر هم انجامیده‌ است. ما نمونه‌های فراوانی در این سال‌ها از جعل مارک و برند و گارانتی دوربین‌های مداربسته دیده‌ایم و به تعداد این جعلیات مشتریانی‌ که از خرید خود پشیمان بوده‌اند.

پس اولین توصیه ما به شما در خرید دوربین مداربسته ارزان این است که، به دنبال ارزان ترین دوربین مداربسته بازار نباشید. ارزانی بیش از حد از کیفیت و کارایی دوربین می‌کاهد. در مطلبی دیگر به در سایت فراگستر به مشخصات حداقلی یک دوربین مداربسته برای کارکرد پایه می‌پردازیم. اما فعلان شما می‌توانید با خواندن مقاله و مقایسه دوربین‌های معرفی شده به جمع بندی مناسبی برای انتخاب خود برسید.

ما چگونه ارزان ترین دوربین مداربسته بازار را انتخاب کرده‌ایم

نحوه انتخاب کارشناسان فراگستر برای انتخاب ارزان ترین دوربین‌های مداربسته بازار به این صورت بوده است که از هر برند فراگستر یک یا دو دوربین که ارزان‌ترین قیمت را داشته‌اند را به شما معرفی می‌کنیم. قیمتی که در این مقاله ذکر می‌شود برای شهریور ۹۹ است اما سعی می‌کنیم با تغییرات قیمت به خصوص با بالا رفتن قیمت دلار، قیمت‌های درج شده در این مقاله را نیز تغییر دهیم.

لیست ده‌تایی از دوربین‌های مداربسته ارزان که ما در اینجا معرفی می‌کنیم برای کسانی است که امکانات پایه‌ای دوربین‌های مداربسته را می‌خواهند. در این لیست دوربین‌ها از دو تکنولوژی پایه دوربین‌های مداربسته یعنی تکنولوژی دوربین مداربسته آنالوگ و دوربین مداربسته تحت شبکه مدل‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم.

لیست ده‌تایی دوربین مداربسته ارزان

دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CD1023G0E-I

دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CD1023G0E-I

شماره ۱۰

دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CD1023G0E-I

قیمت ۹۹۰،۰۰۰ تومان در شهریور ۹۹

قیمت دوربین‌های Ip همیشه بالاتر از دوربین‌های مداربسته آنالوگ است. اما کارکرد و توانمندی‌های آنها بسیار بیشتر از مدل‌های آنالوگ است. از این رو ما با این که این دوربین مداربسته هایک ویژن نسبت به مدل‌های آنالوگ گران‌تر است، ترجیح دادیم که اول این مدل هایک ویژن را به شما معرفی‌کنیم.

دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CD1023G0E-I یک دوربین بولت بسیار جمع و جور است، که می‌تواند با رزولوشن ۲ مگاپیکسل تصویربرداری کند، همین‌طور از استاندارد نصب در محیط باز بسیار خوبی نیز برخوردار است این استاندارد به IP67 مشهور است.

در هنگام شب و تاریکی نیز از تکنولوژی IR یا نور مادون قرمز استفاده می‌کند و می‌تواند تا برد ۳۰ متر را پوشش دهد. تصاویر را با فرمت H.265+ ذخیره می‌کند و همین‌طور برای تشخیص رنج دینامیکی نور و مقابله با ضد نور‌هایی که برای تصویر پیش می‌آید، از تکنولوژی DWDR بهره می‌برد. در میان ارزان‌ ترین دوربین‌های مداربسته بازار این مدل و مدل‌های داهوا که در گروه دوربین‌های IP جای می‌گیرند و البته در لیست ما نیز گنجانده شده‌اند کارایی بسیار خوبی دارند و ارزش در برابر خرید آنها بسیار بالا است.

هایک ویژن در تمام مدل‌های خود از گارانتی ۲۵ ماه فراگستر استفاده می‌کند.

 

شماره ۹

دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CE56D0T-IRP

دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CE56D0T-IRP

دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CE56D0T-IRP

قیمت ۴۱۵،۰۰۰ تومان در شهریور ۹۹

ارزان ترین دوربین هایک ویژن یک دوربین مداربسته تورِت با تکنولوژی TVI است. اتصال این دوربین با کابل کواکسیال و اتصالات BNC صورت می‌گیرد. نکته هیجان‌انگیز این دوربین کیفیت تصویر ۱۹۲۰×۱۰۸۰ آن می‌باشد. با دو مگاپیکسل رزولوشن، بسیار مناسب استفاده Indoor یا داخلی است. این دستگاه لنز ثابت ۲٫۸ میلیمتری دارد و در تاریکی با فناوری IR هوشمند تا ۲۰ متر را تصویربرداری می‌کند. DS-2CE56D0T-IRP در نور بسیار کمی تا حدود ۰٫۰۱ Lux به تصویربرداری معمول خود ادامه می‌دهد و بعد از آن از IR استفاده می‌کند.

 

ارزان ترین دوربین مداربسته ؟

شماره ۸

 

 

 

 

شماره ۷

دوربین داهوا DH-HAC-T1A21P

قیمت شهریور ۹۹، ۴۱۵۰۰۰ تومان

داهوا از حریفان خود عقب نمانده است و با تکنولوژی CVI خود به بازار دوربین‌های آنالوگ جان دوباره داده است. DH-HAC-T1A21P یک دوربین کوچک تورت است دوربین با لنز ثابت ۲٫۸ میلیمتری عرضه می‌شود. رزولوشن آن نیز ۲ مگاپیکسل و جنس بدنه این دوربین از پلاستیک است و در صورت تاریکی هوا می‌تواند با فناوری IR تا ۲۰ متر را تصویربرداری کند این دوربین یک دوربین داخلی است و برای استفاده در فضای باز طراحی نشده است.

 

شماره ۶

دوربینez-ip B1A30 زیر برند اقتصادی داهوا

۱۱۴۵۰۰۰ تومان در شهریور ۹۹

این زیر برند داهوا انقدر طرفدار داشته است که خیلی‌ها آن را یک برند مستقل می‌دانند. ez-ip دقیقا مانند داهوا است و از گارانتی ۲۵ ماهه فراگستر برخوردار است و برای ما کاملا به عنوان یک دوربین داهوا شناسایی می‌شود.

B1A30 یکی از ارزانترین مدل‌های Ip داهوا است. ۳ مگاپیکسل رزولوشن دارد با بدنه پلاستیکی و برد دید در شب ۳۰ متر. این دوربین اقتصادی داهوا برای دید در شب از نور LED‌های مادون قرمز استفاده می‌کند. سرعت فیلمبرداری بسیار خوبی برای B1A30 در نظر گرفته شده است. این دوربین با ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداردی می‌کند که سبب می‌شود تصاویر روان‌تر و با کیفیت‌تری داشته باشیم.

تولیدات داخلی ارزان و بسیار باکیفیت

 

شماره ۵

آلباترون AC-BH5320-EL

قیمت در شهریور ۹۹ ۴۰۶۰۰۰ تومان

در سایت فراگستر از برند‌های اقتصادی آلباترون و آپتینا کمتر صحبت کرده‌ایم. این به این دلیل است که این دو برند محبوبیت بسیار بالایی دارند و عملا برای پروژه‌های اقتصادی به شدت کاربرد دارند. اما در مقاله حال حاضر که به ارزان ترین دوربین مداربسته با ضمانت فراگستر پرداخته‌ایم ما باید بیشتر به این دو برند بسیار خوب فراگستر بپردازیم.

برای همین هم بهترین قیمت‌ها و رتبه‌ها را به آلباترون و آپتینا اختصاص داده‌‌ایم. آلباترون یک برند اقتصادی ایرانی است که توسط خود فراگستر تولید می‌شود در مدل AC-BH5320-EL که بر پایه تکنولوژی آنالوگ کار می‌کند شما کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسلی در تصاویر خود را شاهدید. این دوربین بولت از یک لنز بزرگ ۳٫۶ میلیمتری برخوردار است. اندازه تصاویری که از این دوربین می‌بیند کیفیت ۱۰۸۰×۱۹۲۰ را دارد و به راحتی در اسکین‌های بزرگ نیز قابل نمایش است.

استاندارد IP66 نیز یکی دیگر محسنات این دوربین است که آن را مناسب به کارگیری در خارج از ساختمان می‌کند. البته به شرط آن که یک سرپوش یا حفاظ برای آن در نظر بگیرد.

 

شماره ۴٫

آلباترون AC-DH1020-EL

قیمت در شهریور ۹۹ ، ۴۳۱،۰۰۰ تومان

یک دوربین تورِت اقتصادی است با مقدار زیادی LED برای تصویربرداری در شب که در ظاهر این دوربین هم بیش از هر چیز جلب توجه می‌کند. این تعداد ال ای دی برای تصویربرداری شبانه قدرتمند این دوربین است که حدود ۵۰ متر برد دارد. بدنه این دوربین از جنس فلز است و با دریافت ضربه از محیط صدمه کمی‌ می‌بیند. البته کمی وزن آن به خاطر به کارگیری فلز در آن زیاد شده است.

ظاهر زیبا و لنز ۳٫۶ میلیمتری از این دوربین ۲ مگاپیکسلی آلباترون یکی از بهترین انتخاب‌های ارزان قیمت برند آلباترون را ساخته است.

شماره ۳ مکسورن MHT-TR2-3150CP

قیمت در شهریور ۹۹، ۳۱۰،۰۰۰ تومان

یک از ساده ترین دوربین‌‌های تولید شده در فراگستر این دوربین مکسرون است. شما در این دوربین تقریبا کمترین امکانات را به دست می‌آورید ولی قیمت پایین MHT-TR2-3150CP سبب می‌شود در لیست ما جا خوش کند. کیفیت تصویر ۱ مگاپیکسل و اندازه ۷۲۰ پیکسلی کیفیت این دوربین را می‌سازند.

شماره ۲ آپتینا Polaris200ALF-EL

قیمت در شهریور ۹۹ ۳۹۹۰۰۰ تومان

پولاریس آپتینا یک دوربین بولت است با توانمدی‌های بسیار جالب. با IR قوی خود می‌تواند تا ۳۰ متر را تصویربرداری کند. همین‌طور کیفیت تصویر ۱۰۸۰ را به شما ارائه می‌دهد و رزولوشن ۲ مگاپیکسلی دارد. این دوربین از استاندارد IP66 برای نصب در محیط خارجی استفاده می‌کند و فقط کافی است آن را زیر یک سایبان یا سقف کاذب نصب کنید تا در تمام ساعت‌های روز برای شما تصویر خوبی را تهیه کند. در بین دوربین‌های AHD و با هوزینگ بولت Polaris200ALF-EL یکی از بهترین قیمت‌ها و کارکرد‌ها را دارد.

 

شماره ۱

آپتینا Metis200ASF-EL

قیمت در شهریور ۹۹ ، ۳۰۲،۰۰۰ تومان

یکی از کوچکترین و ارزان‌ترین دوربین‌های ساخت فراگستر که ۱۸ ماه ضمانت دارد و شما می‌توانید آن را با کمترین قیمت ممکن به دست آورید. یک دوربین ۲ مگاپیکسلی با لنز ۳٫۶ میلیمتری ثابت که کیفیت تصاویر آن در عدد ۱۰۸۰×۱۹۲۰ کاملا قابل قبول است. این دوربین مانند تمام تولیدات آپتینا از تکنولوژی AHD که برپایه آنالوگ است بهره می‌برد. این دوربین یک کوچک اقتصادی آپتنا ست و جایگاه یک را در میان ارزانترین دوربین‌ مداربسته بازار به خود اختصاص داده است.

بهترین خرید در میان لیست ده‌تایی ارزانترین دوربین‌های مداربسته

همیشه بهترین خرید ارزان‌ترین خرید نیست در است که لیست ما از ۳۰۰ تا اندکی بیش از یک میلیون تومان را در بر می‌گیرد اما بهترین خرید به شرایط شما بستگی دارد. پس:

  • اگر تحت شبکه نبودن دوربین مداربسته برای شما مهم نیست و در مکان داخلی به سر می‌برید بهترین انتخاب شما آپتینا Metis200ASF-EL است زیرا کیفیتی خوب و قیمتی مناسب را برای شما به ارمغان می‌آورد.
  • و در پایان اگر می‌خواهید دوربین مداربسته خود را در محیط خارجی نصب کنید و دوربین آنالوگ می‌خواهید به سراغ Polaris200ALF-EL بروید.

در این مقاله سعی کردیم بهترین پیشنهاد‌های خرید را برای ارزان ترین دوربین مداربسته بازار به شما ارائه کنیم. امیدواریم در خرید خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *