مقالات تخصصی, مقالات عمومی

بهترین دوربین های مداربسته ۲۰۲۰

بهترین دوربین مداربسته 2020

بهترین دوربین های مداربسته ۲۰۲۰

دوربین مداربسته مانند بیشتر محصولاتی که به فناوری‌های روز وابسته است، با پیشرفت سریع فناوری در روزگار ما پیشرفته و پیشرفته‌تر می‌شود. در این مقاله ما بهترین دوربین مداربسته ۲۰۲۰ را به شما معرفی می‌کنیم تا با خیال راحت پیشرفته ترین فناوری روز را که در ایران موجود است را تهیه کنید.

امنیت این روز‌ها دیگر با افراد به دست نمی‌آید. دیگر آن نیست که شما گروهی را استخدام کنید و کار آنها محافظت از شما باشد. در این روز‌ها باید دستگاه‌هایی را برای امنیت خود به کاربگیرید. در صنایعی که به تأمین امنیت می‌پردازند یکی از مهم‌ترین دستگاه‌ها دوربین مداربسته است. در سال ۲۰۲۰ هم این صنایع اصلا بیکار نبوده‌اند و دوربین‌های خوب و بدی را به بازار عرضه کرده‌اند. اما وظیفه فراگستر آن است که بهترین‌های دنیا را اختیار مشتریانش قرار دهد. برای همین در این مطلب به معرفی بهترین دوربین‌های مداربسته ۲۰۲۰ می‌پردازیم.

شما می‌توانید این دوربین‌ها را به راحتی از فراگستر تهیه کنید ولی این تنها بخش کوچکی از ماجرا است. تمام دوربین‌هایی که در این مقاله معرفی می‌شوند همه با ضمانت ۲۵ ماه فراگستر در اختیار شما قرار می‌گیرد و این ضمانت واقعی و با پشتیبانی و خدمات پس از فروش کامل برای شما مهیا شده است.

 

بهترین دوربین‌های مداربسته ۲۰۲۰کدام‌اند؟

ما برای انتخاب دوربین‌ها ۲۰۲۰ بسیار کار مشکلی داشتیم. زیرا تعداد دوربین‌های پیشرفته ارائه شده در سال ۲۰۲۰ بسیار زیاداند و معرفی همه آنها می‌تواند در انتخاب شما را گیج کند.

از پرچمداران صنعت نظارت تصویری که در ایران حضور دارند ما برند داهوا و هایک ویژن را برای شما در نظر گرفته‌ایم. فراگستر نمایندگی هر سه این برند‌ها را دارد و ضمانت ۲۵ ماه برای همه این برند‌ها فراهم می‌آورد.

از برند داهوا 2020

دوربین مداربسته برتر در سال ۲۰۲۰

بهترین دوربین مداربسته در سال 2020

بهترین دوربین مداربسته در سال ۲۰۲۰

هر دو این دوربین‌ها با هوزینگ بولت ارائه شده اند و هر ۲ مگاپیکسل کیفیت تصویر دارند. همین طور هر دو این دوربین‌ها از استاندارد IP67 استفاده می‌کنند. اما HAC-HFW1200TL از سری دوربین‌‌های HD-CVI داهوا است و DH-IPC-HFW2230S-S-S2 یک دوربین تحت شبکه داهوا است. داهوا و هایک ویژن سرسختانه تکنولوژی آنالوگ را تحت عنوان HD-CVI و TVI توسعه داده‌اند و البته از این راه گذر دوربین‌های بسیار خوبی را به صنعت نظارت تصویری ارائه نموده‌اند.

قیمت دوربین‌های IP همیشه کمی گران‌تر از دوربین‌های آنالوگ است و یکی از اصلی‌ترین دلایل توسعه دوربین‌های HD-CVI توسط داهوا هم همین قیمت تمام شده پایین آنها است.

بهترین دوربین های مداربسته 2020

بهترین دوربین های مداربسته ۲۰۲۰

 

هایک ویژن در سال ۲۰۲۰

DS-2CD2T43G0-I5 یک دوربین مداربسته ۵ مگاپیکسلی بولت است که از دید درشب بسیار خوب ۵۰ متری استفاده می‌کند. در این دسته از دوربین‌‌ها این حد از دید در شب کمی غیر عادی است اما هایک ویژن برای DS-2CD2T43G0-I5 سنگ تمام گذاشته است.

بهترین دوربین های مداربسته 2020 : دوربین مداربسته هایک ویژن در سال 2020

بهترین دوربین های مداربسته ۲۰۲۰ : دوربین مداربسته هایک ویژن در سال ۲۰۲۰

هایک ویژن تقریبا با همین مشخصات دوربین DS-2CD2T43G0-I8 را هم وارد بازار کرده که از رزولوشن ۴ استفاده می‌کند. یکی از بهترین ویژگی های دوربین‌های هایک ویژن استفاده از WDR بجای DWDR است. این ویژگی برای تشخیص رنج نور‌های در تصویر و حذف ضد نور‌ها به کار می‌آید در نوع دیجیتال این کارکرد که به DWDR شناخته می‌شود این فرآیند کمی ضعیف‌تر از نوع دیگر آن است. این رو برخی WDR را تشخیص و تفکیک نور واقعی نیز می‌دانند. این دو دوربین خوب هایک ویژن هم از تکنولوژی IP استفاده می‌کنند

در سال ۲۰۲۰ دنیای نظارت تصویری شاهد تحولات بسیاری بود که ما در این مقاله به برخی از پیشرفت‌های دوربین‌های مداربسته در این سال اشاره کردیم حالا وقت انتخاب بهترین‌ها در فراگستر است با ما امنیت در بالاترین سطح تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *