مقالات تخصصی, مقالات عمومی

بهترین دوربین مداربسته کدام است؟

بهترین دوربین مداربسته

بهترین دوربین مداربسته کدام است؟

اگر شما نیز به اهمیت دوربین های مداربسته پی برده اید و می خواهید جهت بالا بردن امنیت محل خود از دوربین های مداربسته استفاده کنید قطعا به دنبال بهترین دوربین مداربسته می باشید. زیرا شما لیاقت بهترین ها را دارید. ما در این مقاله شما را در انتخاب بهترین دوربین مداربسته راهنمایی می کنیم. در ادامه به برخی از مهم ترین سوالات در حوزه خرید دوربین مداربسته پاسخ داده می شود. از جمله: بهترین دوربین مداربسته کدام است؟ قیمت بهترین دوربین مداربسته چقدر است؟ چه عواملی دوربین ها را به بهترین دوربین مداربسته تبدیل می کند؟ آیا هر دوربینی مناسب شماست؟ در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ تمامی سوالات درباره دوربین مداربسته را دریافت نمایید.

 

گزینه هایی که باید در هنگام انتخاب بهترین دوربین مداربسته در نظر داشت:

بهترین دوربین مداربسته برای هر شخصی متفاوت است. بهتر است با توجه به نیازتان دوربین خود را انتخاب نمایید. در این قسمت از مقاله شما را با مهمترین گزینه هایی که در هنگام خرید و انتخاب دوربین مداربسته باید به آن توجه داشته باشید راهنمایی می کنیم. شما می توانید با پاسخ به سوالات زیر و آگاهی از نیازهای تان بهترین دوربین مداربسته را انتخاب نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین دوربین مداربسته را خریداری نمایید.

 

بهترین دوربین مدار بسته کدام است؟

بهترین دوربین مداربسته کدام است؟

دوربین مداربسته آنالوگ یا تحت شبکه (IP)؟

یکی از مهمترین تفاوت های این دو مدل یعنی دوربین های آنالوگ و دوربین ها تحت شبکه کیفیت تصاویر می باشد. به عنوان مثال تصاویری که با دوربین های آنالوگ ذخیره شده اند قابلیت بزرگ نمایی کمتری دارند. اما در مقابل ویدیو ها و تصاویر ضبط شده در دوربین های تحت شبکه ip قابلیت بزرگ نمایی با کمترین میزان افت کیفیت را دارند. این امر به دلیل تعداد پیکسل هایی است که از تصاویر دریافت می شود. همچنین دوربین های مداربسته تحت شبکه (IP) پورت های SD دارند. پورت های اس دی این قابلیت را به شما می دهد که بتوانید تصاویر خود ذخیره کنید و آن ها را از دست ندهید.

همچنین یکی از قابلیت های جذاب دوربین های تحت شبکه (IP) این است که در صورت حرکت کوچک ترین جسمی به شما هشدار داده می شود. شما می توانید تنظیم کنید که هشدار حرکتی به ایمیل شما ارسال شود.

از دیگر قابلیت های دوربین های تحت شبکه این است که شما می توانید با کاربران حاضر در محیط از راه دور مکالمه داشته باشید. یعنی هر یک از دوربین های تحت شبکه دارای یک عدد میکروفن و یک عدد بلندگو هستند که متاسفانه دوربین های آنالوگ این قابلیت را ندارند. اما شما می توانید با پرداخت هزینه ای مازاد این قابلیت را به دوربین های مداربسته آنالوگ خود اضافه کنید.

همچنین اگر بخواهیم مهمترین موضوع، که امنیت ویدیوهای ضبط شده است را مورد بررسی قرار دهیم این است که در دوربین های آنالوگ هر کسی می تواند به تصاویر ضبط شده توسط دوربین دسترسی داشته باشد. اما در دوربین های تحت شبکه تا زمانی که آدرس آی پی نداشته باشید نمی توانید به تصاویر ضبط شده دسترسی داشته باشید.

با توجه به تمام موارد گفته شده در بالا مشخص است که دوربین های تحت شبکه قیمت بالاتری دارند. شما می توانید با توجه به اینکه کدام دوربین برای شما مناسب تر است از بین دوربین های آنالوگ یا دوربین های مداربسته تحت شبکه یکی را انتخاب کنید. بنابراین بهترین دوربین مداربسته به انتخاب شما بستگی دارد.

 

بهترین دوربین مدار بسته کدام است

قیمت بهترین دوربین مداربسته چقدر است؟

محل نصب دوربین مداربسته کجاست ؟

با توجه به اینکه دوربین مداربسته قرار است در چه مکانی نصب شود بهترین دوربین مداربسته متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال بهترین دوربین مداربسته که در داخل ساختمان استفاده می شود با بهترین دوربین مداربسته که در بیرون از ساختمان استفاده می شود متفاوت است. به عنوان مثال دوربین های مداربسته ای که داخل ساختمان استفاده می شوند نیازی نیست در مقابل شرایط جوی مانند باد، باران و گرما و … مقاومت نشان دهد. اما به طور حتم دوربین هایی که خارج از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند باید توانایی مقاومت در برابر شرایط جوی نامناسب مانند: باد، باران، گرما و … را از خود نشان دهد.

با توجه به اینکه دوربین مداربسته قرار است در چه منطقه ای نصب شود می توانید بهترین دوربین مداربسته خود را انتخاب نمایید. به یاد داشته باشید که میزان مقاومت دوربین مداربسته در برابر شرایط نامناسب هوا در قیمت دوربین مداربسته موثر است. بنابراین دوربین مناسب خود را انتخاب نمایید تا مجبور به پرداخت هزینه های اضافی نباشید.

 

رزولوشن دوربین های مداربسته :

یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام خرید دوربین به آن توجه داشته باشید این است که میزان کیفیت و یا رزولوشن تصویر چقدر باشد برای شما مناسب تر است. کیفیت تصاویر ضبط شده با توجه به برند انتخابی شما متفاوت است. هر چه میزان کیفیت تصاویر ضبط شده بیشتر باشد قیمت دوربین مداربسته بالاتر است.

آیا نیازی به ضبط تصاویر توسط دوربین مداربسته دارید ؟

در صورتی که نیاز دارید تصاویر خود را ضبط و نگهداری کنید و بعدا در جایی دیگر از آن ها استفاده کنید بنابر این باید قابلیت ضبط تصاویر توسط دوربین را ارزیابی نمایید. ضبط تصاویر به دو صورت انجام می پذیرد یکی در حافظه دوربین مداربسته و دیگری ذخیره داده ها بر روی کامپیوتر است. بنابراین میزان حافظه ای که دوربین می تواند تصاویر را در خود ذخیره کند و به طور کلی حجم تصاویری که درون خود ذخیره می کند متفاوت است. شما می توانید با توجه به نیاز خود بهترین دوربین مداربسته که حافظه مناسبی داشته باشد را انتخاب نمایید.

معرفی بهترین برندهای دوربین های مداربسته :

زمانی که وارد یک فروشگاه بزرگ، فروش دوربین مداربسته می شوید با تنوع بسیار بالا و انواع مدل های دوربین مداربسته روبرو می شوید. انتخاب از میان انواع برند های دوربین مداربسته کار دشواری است. در این قسمت از مقاله برخی از معروف ترین مدل های دوربین مداربسته را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با توجه به نیاز خود و بودجه ای که برای دوربین مداربسته در نظر گرفته اید بهترین انتخاب خود را داشت باشید.

دوربین های مداربسته برند هایک ویژن :

یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین برندهای دوربین مداربسته، دوربین های هایک ویژن می باشند. این دوربین ها به دلیل دوام بالا، کیفیت بالای تصاویر، نصب و راه اندازی ساده، دارای توانایی تشخیص حرکت و همچنین شمارش افراد حاضر در محل و … یکی از معروف ترین برندهای دوربین مداربسته بازار می باشد. کیفیت بسیار بالا و در مقابل قیمت مناسب برند هایک ویژن را بسیار معروف کرده است. اما پیش از خرید این دوربین خوب است بدایند که این دوربین ها قابلیت ضبط صدا را ندارند.

دوربین های مداربسته برند هایلوک :

برند هایلوک دارای نمایندگی رسمی در ایران می باشد. دوربین های مداربسته هایلوک بهترین گزینه برای پروژه های کوچک و متوسط است. این نوع دوربین ها به ارزان ترین دوربین مداربسته در بازار که کیفیت قابل قبولی دارد شهرت دارد. این نوع دوربین با تمامی مزایایی که دارد اما برای پروژ های بزرگ اصلا مناسب نیست.

 

بهترین دوربین مداربسته کدام است

آشنایی با انواع برندهای دوربین مداربسته

 

دوربین های مداربسته برند بوش :

یکی از نقاط قوت این دوربین ها تنوع بسیار بالایی است که دارند. شما می توانید از دوربین های مداربسته بوش در مناطق مسکونی، تجاری، مکان های نظامی، عمومی و … استفاده می شود. از جمله مزایای دوربین های بوش می توان به قابلیت شمارش افراد حاضر در محل و همچنین ارائه دوربین های بی سیم اشاره داشت که کیفیت بسیار بالایی نیز دارند. اما دوربین های مداربسته بوش با تمام مزایایی که دارد خالی از عیب نیست. این دوربین ها بسیار گران قیمت هستند و با توجه به هزینه ای که پرداخت می کنید گزینه های بهتری نیز خواهید داشت.

 

دوربین های مداربسته برند اکسیس :

یکی دیگر از بهترین دوربین های مداربسته موجود در بازار دوربین ها اکسیس است. این نوع دوربین که یکی از پرفروش ترین نوع دوربین در میان مدل های مشابه می باشد دارای نقاط قوت و نقاط ضعف مختص به خود می باشد. از جمله مزایای دوربین های اکسیس می توان به دید در شب و همچنین کد گذاری ویدیو ها که امنیت ویدیو ها را بسیار بالا می برد اشاره داشت. اما این دوربین نیز بی عیب نیست یکی از معایب دوربین های مداربسته اکسیس می توان به نداشتن قابلیت ضبط صدا اشاره داشت.

با توجه به مواردی که در بالا به آن اشاره شد شما می توانید از میان انواع متنوع دوربین مداربسته دوربین مناسب خود را انتخاب نمایید.

 

کلام آخر درباره بهترین دوربین مداربسته :

بهترین دوربین مداربسته با توجه به مصرف شما و نیاز شما متفاوت است. بنابراین قبل از هر چیز نیاز خود را در نظر داشته باشید. بودجه ای که می خواهید برای خرید دوربین مداربسته در نظر بگیرید را مشخص کنید. به طور حتم با توجه به بودجه ای که برای خرید دوربین در نظر گرفته اید گزینه های انتخابی شما تغییر می کند. اما در نهایت این نکته را در نظر داشته باشید که پیش از خرید دوربین های مداربسته حتما از نصاب دوربین بخواهید مکان شما را مورد بررسی قرار دهد. زیرا در صورتی که انتخابی آگاهانه و تخصصی نداشته باشید حتی با خرید بهترین دوربین مداربسته باز هم از خرید خود راضی نخواهید بود. بهتر است هنگام انتخاب دوربین مداربسته صرفا دوربین ها را بر اساس قیمت آن ها دسته بندی نکنید. معیارهای مهمتری از جمله کیفیت دوربین و کیفیت ضبط تصاویر را نیز در نظر داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *