مقالات تخصصی

سری تسلای داهوا بالاترین امکانات و کیفیت در کنار ساده ترین راه اندازی

سری تسلای داهوا

فراگستر آنلاین –چهار شنبه – بیست و هفتم دی ماه 1396 –  15:30

نهایت کیفیت و کارایی در سری دستگاه های HDCVI 4KL داهوا

نسل جدید دستگاه های داهوا، کار را انقدر برای شما ساده می کند، که هنگام اتمام پروژه، احساس می کنید چیزی را از قلم انداخته اید. اما حقیقت این است که کار به راحتی و سادگی هرچه تمام تر به پایان رسیده است. البته به زودی به نصب سریع و آسان عادت خواهید کرد، زیرا شما از این به بعد فقط با داهوا کار می کنید. در زیر با برخی از خصوصیات جذاب سری جدید دستگاه های 4KL داهوا آشنا می شوید.

***

سری جدید دستگاه های HDCVI XVR5000 4M/4KL داهوا مجهز به تراشه جدید Tesla دارای امکانات شگفت انگیز

تراشه جدید Tesla

تراشه A/D   داهوا به نام Tesla که به تازگی منتشر شده، دارای کیفیت بهتر، سازگاری کامل و قابلیت پشتیبانی از ورودی سیگنال تصویر با رزولوشن بالاتر میباشد. این موضوع یک پیشرفت شگرف در امر انتقال صدا، هشدار و داده در بستر کواکسیال تلقی می شود که هم اکنون در سری دستگاه های XVR5000-4M/4KL  در دسترس است.

 

 

ورودی 4M\4K

دستگاه های سری XVR5000-4M/4KL  که به فناوری Tesla مجهز شده اند، دسترسی به پخش زنده، بازپخش، رمزنگاری، کنترل کواکسیال و ارتقاء نرم افزار، دوربین های 4M/4KL و دوربین های Fisheye را در بستر کابل کواکسیال پشتیبانی می کنند. همچنین دوربین های Fisheye مجهز به De-warp از طریق وب و نرم افزار Smart PSS قابل دسترس هستند.

 

دستگاه 5کاره Penta-brid

در راستای ساده سازی کار با دستگاه، سری XVR50004M/4KL  قابلیت پشتیبانی از 5 نوع دوربین HDCVI، HDTVI، AHD ، CVBS  و در نهایت IP را دارند.

صدا بر روی کابل کواکسیال

پشتیبانی از دوربین با میکروفن داخلی و انتقال آن از طریق کابل کواکسیال در دستگاه های سری XVR5000-4M/4KL

 

 

رزولوشن تصویر 4K

دستگاه های XVR از حداکثر توان HDMI استفاده می کنند و با نمایش رزولوشن 4K  دوربین های  HDCVI، نیازهای جدید دنیای پیشرفته نظارت را تامین کرده و تجربه تصویری جدیدی را به شما ارائه می دهند.

 

 دوربین PIR

حسگرهای PIR ، دقت و عملکرد دوربین در تشخیص حرکت را بهبود بخشیده اند، این حسگرها نقش مهمی در حذف هشدارهای غیر واقعی ایفا می کنند. هشدارهایی که به دلیل حرکات غیر تهدید آمیز ایجاد می شود، مانند حرکت برگها در باد و پرواز حشرات و….

سنسور PIR از دمای بدن انسان که اشعه مادون قرمز منتشر می کند، استفاده می کند و می تواند به راحتی او را تشخیص دهد. این سنسور قادر به تشخیص جسم حرکت کننده ای مانند خودرو یا حیوانات خانگی که انسان نیستند ، نیست.

فشرده سازی صدا با استاندارد AAC

کلید سخت افزاری برای بازگشت به تنظیمات کارخانه

 

روش ریست سخت افزاری

·         کلید ریست را نگهدارید.

·         در حالی که کلید را نگه داشته اید، دستگاه را روشن کنید.

·         کلید را حدود 5 ثانیه نگهدارید.

·         دستگاه به طور خودکار خاموش/روشن شده و به تنظیمات پیش فرض باز می گردد.

* اطلاعات داخل هارد پاک نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *