جدیدترین اخبار

معرفی فن آوری هوش مصنوعی داهوا در کنفرانس بین المللی امنیت ISC West 2018

معرفی فن آوری هوش مصنوعی داهوا در کنفرانس بین المللی امنیت ISC West 2018
شرکت فن آوری های داهوا پس از چندین سال همکاری نزدیک با شرکت اینتل، اکنون در یک کنفرانس بین المللی در ایالات متحده، فن آوری هوش مصنوعی و مزایای آن را برای متخصصین این صنعت معرفی کرد.

***

جامعه ایمن تر و زندگی هوشمندتر از طریق هوش مصنوعی و نوآوری
شرکت فن آوری های داهوا، تامین کننده برتر در صنعت نظارت تصویری در جهان، در نمایشگاه و کنفرانس بین المللی امنیت (ISC West) در عصر روز چهارشنبه، موضوع “AI Creates Value” (هوش مصنوعی ارزش آور) را در حضور افراد متخصص و حرفه ای امنیت معرفی کرد.
سخنرانی اولیه توسط ریاست داهوا آقای “کِه لی” انجام شد و ایشان در این سخنرانی به تمام میهمانان و همکاران و مشتریان داهوا که در این مراسم شرکت کرده بودند خوش آمد گویی کردند. آقای “جیمز ونگ” معاون مدیر کل تجارت برون مرزی داهوا و آقای “آدام بِرنز” مدیر کل بخش راهکار های بینش اینترنت اشیاء (IoT Vision Solution) شرکت اینتل (Inte) سخنرانی های بعدی را انجام دادند. آقای “بِرنز” خطاب به صاحبان فن آوری و صنعت هوش مصنوعی در مورد این صنعت سخنرانی کردند و آقای “وَنگ” در مورد چالش های داده های عظیم، ارزش تجزیه تحلیل شناختی، افزایش فرصت های تجارت هوشمند، گسترش امکانات برای بهبود اعمال تجاری و اجزاء ساختمان سامانه که تمام این فن آوری ها را ممکن می سازد سخنرانی نمودند.
آقای “کِه لی” در سخنان خود فرمودند : ” نوآوری، نیروی همیشگی در ورای توسعه فن آوری های داهوا بوده است. شرکت داهوا کاربرد هوش مصنوعی را در صنایع امنیتی پیش خواهد برد و به تامین کننده برتر در زمینه راهکار اینترنت اشیاء مبتنی بر تصویر تبدیل خواهد شد و جامعه ای ایمن تر و زندگی هوشمندتر به ارمغان خواهد آورد.

آقای “جیمز وَنگ” فرمودن : ” فن آوری های هوش مصنوعی پیشرفت های متعدد و قابل توجهی در زمینه هوشمند سازی، محاسبات، اکو سیستم و حسگرها داشته است. ” ایشان افزودند “فن آوری های مبتنی بر هوش مصنوعی داهوا، در راهکارهای امنیتی فیزیکی مانند بهره وری از پردازش سطح پایین، داده های ایزوله و داده های عظیم، چالش داده ها را کاهش می دهد. با استفاده از فن اوری هوش مصنوعی داهوا در صنایع و محیط کار خود مانند فروشگاه ها، مدیریت ترافیک، حمل و نقل و انبار ها، تجارت خود را هوشمند کرده و امنیت فیزیکی صنعت خود را به بهترین شکل تامین خواهید کرد.”

 

آقای “آدام بِرنز” در ادامه افزودن : “چند سالی است که داهوا و اینتل در حال همکاری با یکدیگر می باشند. سیر تکاملی تصویر صرف به بینش هوشمند، نظارت امنیتی را نزدیک تر، هوشمندتر و مستقل تر می کند. راه کار های هوش مصنوعی اینتل که شامل Movidios، Intel FPGA ,nervana، هوشمند سازی را در دوربین مداربسته به پیش می برند، چه در محل سامانه و چه در سرور های ابری، و انواع مختلف تجزیه تحلیل هوشمند مبتنی بر بینش و توسعه بازار اینترنت اشیاء را ممکن می سازند. ”

آقای ونگ همچنین سری محصولات حس عمیق داهوا (Dahua deepsense)را نیز معرفی کرد. محصولاتی که دارای آخرین فن آوری در زمینه یادگیری عمیق هوش مصنوعی هستند و در نیمه اول سال 2018 ارائه خواهند شد. محصولات سری حس عمیق داهوا شامل دوربین های گردان تحت شبکه، NVRها، سرورها و غیره می باشند و انواع مختلفی از راه کار های امنیتی با قابلیت های پیشرفته ای را پشتیبانی می کنند. قابلیت هایی همچون تجزیه تحلیل شخصیتی انسان، شناسایی چهره، ANPR، تجزیه تحلیل و گرد آوری متا دیتا، شمارش گر افراد، جستجوی عکس، جریان چهره، تشخیص تصادف و آمار و ارقام ترافیکی. فرای نظارت بر جهان، قدرت فراگیری عمیق هوش مصنوعی، دستگاه ها و تجهیزات را قادر می سازد تا موضوع مورد نظارت را بهتر درک کرده و بشناسند و برای مصرف کنندگان انعطاف بیشتری در خرید و دقت عمل بیشتری در راه کار ها به ارمغان می آورد. همچنین برای مشتریان و همکاران داهوا، فرصت های تجاری بیشتری را ایجاد می کند.

برای اطلاعات بیشتر، از غرفه داهوا در نمایشگاه ISC West به شماره غرفه 14039 دیدن فرمائید و یه به سایت www.dahuasecurity.com مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *