مقالات تخصصی

معرفی تکنولوژی HDCVI 4.0 داهوا

معرفی تکنولوژی HDCVI 4.0 داهوا

آنالوگ های HD به سرعت در حال تبدیل شدن به اصلی ترین جریان در ویدئوی آنالوگ است. مطالبق با گزارش IHSدر سال 2016، بیش از 90 درصد از دوربین های آنالوگ در سال 2018 تبدیل به HD خواهند شد .

کمپانی داهوآ در سال 2012 تکنولوژی HDCVI را معرفی کرد و رشد و رهبری خود را بر بازار با افزایش کیفیت تصویر ، حساسیت در محیط های کم نور ، سیستم های هوشمند ویدئویی را در تکنولوژی HDCVI ، ادامه می دهد.

تکنولوژي ارائه شده در HDCVI به خوبی با معادل IP خود برابري می کند. تا جایی که مشتریان میتوانند سیستم های مناسب بیشتر ی را برای پروژهای خود بدون محدود شدن در تکنولوژیIP ، انتخاب کنند .

با ورود DVR های چند حالته ، که ویدیوهای HDCVI/ TVI/ AHD/ CVBS/ IP را میتوانند ضبط کنند ، خیلی ساده تر پروژه ی نظارت تصویری را میتوان ارتقا داد .

توسعه آینده ی تکنولوژی آنالوگ HD باید با نیازهای IOT (اینترنت اشیا) و کاربردهای داده های بزرگ هماهنگ شود ، تا ارزش امنیت سیستم های نظارت تصویری در سالهای بعد تامین شود . درك عمیقی از هوش مصنوعی(AI) تکنولوژي کلیدي در تحقق این امر خواهد بود.

ورود عصر جدید HDCVI 4.0

داهوآ، چهارچوب تکنولوژی HDCVI 4.0 را در سه مولفه ی کلیدی زیر معرفی کرده است :

1-4K-HDCVI برای ثبت تصاویر بهتر

2-IOT-HDCVI برای حساسیت های چند بعدی

3- AI-HDCVI برای انتقال ویدیو HDCVI به داده های منطقی قابل جستجو

برای افزایش رضایت مشتریان HDCVI ، محصولات جدید در طول سال 2017 معرفی خواهند شد. جامعه HDCVI می توانند انتظار قابلیت هاي بیشتری را از تکنولوژیHDCVI برای توسعه فضای کاربردی امنیتی داشته باشند .

تکنولوژی HDCVI-4K با تصویر فوق HD و دستگاه ذخیره سازی DVR تطابق پیدا خواهد کرد. معماری تکنولوژی HDCVI بر مشکل گلوگاه در پهنای باند به جهت رسیدن به رزولیشن بالا که قبلا فقط در مورد دوربین های IP بوده غلبه کرده است. این موفقیت بزرگی است که پتانسیل HDCVI را در آینده گسترش خواهد داد . تکنولوژی IoT-HDCVI داهوآ ، در حال ترکیب با تکنولوژی IoT است که دوربین ها را قادر می سازد از کاربرد اولیه که تولید اطلاعات است ، پیشی بگیرند . با استفاده از تکنولوژی IoT ، کابلهای کواکسیال می توانند علاوه بر انتقال سیگنالهای تصویر ، اطلاعاتی مانند آلارم ، دما و رطوبت را هم منتقل کنند .

معماری تکنولوژی HDCVI ، انتقال داده های پیچیده بین دوربین و DVR را پشتیبانی میکند ، که امکان ارتباط بین دوربین های حسگر چند بعدی و DVR برای راهکارهای IoT را ایجاد می کند.

انتقال نزدیک بهreal-time درتکنولوژی HDCVI پاسخ به کاربردهای IoT را بهبود می بخشد . تکنولوژی AI-HDCVI ، صدا و ویدئوی HDCVI را با یادگیری عمیق هوش مصنوعی ترکیب میکند. AI-HDCVI دقتی نزدیک به سطح هوش انسان در طبقه بندی تصاویر و تشخیص صدا برای انتقال تصویر و صدا به داده های منطقی قابل جستجو دارد . خروجی این آنالیزها می تواند مشکلاتی را در صنایع خرده فروشی با مشتری و یا در مدیریت انتقال شهری با آنالیزهای ترافیک خودرویی حل کند .

معماری مقیاس پذیر و قابل ارتقا HDCVI این امکان را می دهد که محصولات و راهکار هایی که در حال گسترش هستند، آینده نگرانه باشد . تاجایی که از سرمایه گذاری مشتریان در برابر ارتقای تکنولوژی جدید محافظت میکند.

داهوا، تکنولوژی HDCVI 4.0 را به ارمغان می آورد، جهانی روشن تر!

HDCVI – 4K اولین محصولی است که بوسیله ی تکنولوژی داهوآ در سال 2017 تولید شده است. درحالی که صنعت سعی دارد محدودیت پهنای باند از طریق کابل کواکسیال انتقالی را از بین ببرند .

داهوآ اولین راهکار 4K Ultra HD با مکانیزم مدولاسیون سیگنال و تکنولوژی کاهش نویز را ارئه کرد.

همچنین سیگنال تصویر 4K را تا 700 متر با کایل RG6 انتقال میدهد . تکنولوژی 4K-HDCVI شامل دوربین های باکس 4K ، بولت 4K و دوربین دام ، دوربین فیش آی 4K ، دوربین پانورامای 180 درجه ای با چند سنسور ، و XVR های با قابلیت پشتیبانی از 4K ارائه کرده است . داهوآ 4K-HDCVI تصویر ی با ابعاد 3840*2160 را می دهدکه معادل با 4 برابر یک دورین 1080P با زاویه پوشش بیشتر و تصویری واضح تر در یک زمان می باشد.

همه تکنولوژی های آنالوگ HD ، به انتقال داده با کابل کواکسیال محدود هستند ونمیتوانند رزولیشن 4K تولید کنند . تکنولوژی داهوآ ، روی مکانیزم مدولاسیون سیگنال و کاهش نویز اعمال قدرت کرده و چیپ ست های TX & RX خود را برای غلبه برا ین محدودیت گسترش داده است . محصولات 4K-HDCVI قابلیت انتقال مسافت های طولانی را دارد :

کابل کواکسیال RG6 صدا و تصویر را تاحدود 700 متر انتقال میدهد .

کابل کواکسیال RG59 صدا و تصویر را تاحدود 500 متر انتقال میدهد .

کابل UTP CAT 6 صدا و تصویر را تا حدود 300 متر انتقال میدهد .

 داهوا HDCVI 4

دستگاه های جدید 4K XVR با همه انواع دوربین هایHCVI/ HDTVI/AHD سازگار است در حالی که دوربین های IP و CVBS را نیز پشتیبانی می کند.. همه ی این ها بروز رسانی به 4K-HDCVI را مناسب تر و مقرون به صرفه تر میکند.

نصب ، تنظیمات ، عملکرد و نگه داری 4K-HCVI همه مانند نسل آنالوگ های قدیمی ساده و یکسان هستند . با جایگزینی با 4K-XVR های جدید به جای DVR ، شما میتوانید دوربین 4K را به سادگی با دوربین های موجودتان جایگزین کنید یا دوربین 4K اضافه کنید .

DH-HAC-HF3805G، دارای سنسور SONY 4/3” 8MP STARVIS، میتواند تصویر Ultra HD با رزولوشن 3840*2160 با عملکرد شب مناسب (استارلایت) به دلیل سایز سنسور بزرگ تر فراهم کند. همچنین این نخستین دوربین آنالوگHD می باشد که لنز از نوع M43 به خوبی روي آن نصب شده است و تعدا زیادی از لنزهاي M43 را براي انتخاب در دسترس مشتریان قرار داده است. یوزر میتواند لنزهای مختلفی را برای سناریوهای مختلف خود انتخاب کند. این دوربین ویژگی هایی مانند اتوفوکوس ، بزرگ نمایی تصویر برای تشخیص داینامیک و آلارم ارتباطی بدون نیاز به استفاده از چیز دیگر را دارد . تمام این تنظیمات و عملکردها به سادگی به وسیله ی منوی OSD کنترل میشوند . DH-HAC3805G دوربینی مناسب برای پروژه های بزرگ با نور کم در سیستم نظارت تصویری می باشد .

داهوا HDCVI 4

DH-HAC-HF3805G


داهوا HDCVI 4

                          4K-HDCVI                                                          1080P


داهوا HDCVI 4

محیط های کاربردی برای استفاده از دوربین 4K Ultra WDR Starlight

محصول فوق العاده ی دیگر DH-HAC-PFW3601 ، که اولین دوربین آنالوگ HD با چندین لنز مادون قرمز و یک زاویه دید پانورامای 180 درجه ای و 4K است . این محصول از الگوریتم اصویر پیشرفته sititch داهوآ با عملکرد پانورامای 180 درجه ای استفاده میکند . از طریق منوی OSD به سادگی میتوان دوربین را تنظیم کرد . با استفاده از سه سنسور SONY STARVIS با F1.4 تصویری مناسب در نور کم را فراهم میکند . خروجی تصویر این دوربین می تواند بصورت 3 تصور جدا و یا یک تصویرباشد که ازکنارهم قرار دادن تصویر سه لنز تشکیل می شود.

با دستگاه 4k-XVR ، تصاویر پاناروما می توانند یک کروز الکترونیکی را تنظیم کنند که چندین هدف را روی صفحه نمایش با استفاده از عملکرد بزرگنمایی ، رد یابی کنند . این دوربین دارای عملکرد تشخیص اهداف متحرک در نواحی مهم را نیز دارد . علاوه بر این دوربین دارای درجه حفاظتی IP67 و IK10 میباشد ، که یک انتخاب خوب برای ورودی/ خروجی نواحی مهم ، چهارراه های حمل و نقل شهری و پارک ها می باشد .

خلاصه :

4K-HDCVI ، IoT-HDCVI و AI-HDCVI پتانسیل فضای بازار آنالوگ HD را افزایش میدهد و از سرمایه گذاری مشتریان HDCVI حفاظت و حمایت میکند . محصولات جدید در سال 2017 معرفی خواهند شد و چارچوب HDCVI 4.0 اجرا خواهد شد .


داهوا HDCVI 4

DH-HAC-PFW3601


داهوا HDCVI 4

DH-HAC-PFW3601 تصویر دوربین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *