جدیدترین اخبار

لنزهای جدید دوربین های داهوا

Dahua-Theia

فراگستر آنلاین – پنجم مهر ماه 1396 – ساعت 11:00

لنزهای 4K شرکت Theia بر روی دوربین های باکس IP شرکت داهوا

داهوا در اقدامی دیگر در عرصه فن آوری، ایجاد امنیت، تامین نیازهای کاربران و بهبود تصویر، در حوضه تجزیه تحلیل داده های تصویری، لنزهای 4K شرکت Theia را با دوربین های تحت شبکه باکس خود سازگارکرد.

***

        داهوا، تامین کننده برتر در صنعت سامانه های حفاظت الکترونیک در جهان، اعلام کرد که سری لنزهای Theia 4K را با. دوربین باکس HD فوق حرفه ای IPC-HF81230 سازگارکرده است. شرکت فن آوری های Theia (مسئولیت محدود)، متخصص تولید لنزهای سامانه های حفاظت الکترونیکی تحت شبکه می باشد.

Dahua-Theia

رزولوشن 4K یک پیشرفت انقلابی در صنعت پردازش تصویر به حساب می آید. دوربین باکس فوق حرفه ایIPC- HF81230  داهوا کیفیتی معادل با 4 برابر کیفیت 1080p داشته و از جزئیات تصویری بیشتری برخوردار است. کیفیت 4K به طور قابل توجهی وضوح تصاویر را در بزرگ نمایی بهبود می بخشد، و دوربین باکس فوق حرفه ای IPC-HF81230 داهوا قادر به نمایش تصاویر با کیفیت و با وضوح بالا از یک منطقه بزرگ می باشد.

Dahua-Theia

        دوربین باکس فوق حرفه ای  IPC-HF81230 داهوا با استفاده از حسگر تصویر SONY STARVIS، که اندازه پیکسل ها را تا 1.85 µm افزایش می دهد، قادر است در شرایط کم نور هم تصویر  4K رنگی ارائه دهد.  این قابلیات مناسب شرایطی است که هم کیفیت بالا و هم نظارت در نور کم، هر دو با هم مورد نیاز است.

لنزهای 4K شرکت Theia، کیفیت مورد انتظار از حس گرهای 4K را دارا می باشند و از تصویرگرهای بزرگ تری چون “1/1.7 4k پشتیبانی می کنند.

سری لنزهای Vari-focal (فاصله کانونی متغیر) با استفاده از لنز SL410 4-10mm و SL1250 12-50mm بین 9 تا 112 درجه میدان دید افقی فراهم می کنند. این لنزها می توانند در روز و شب، با کمتر از 5 میکرون تغییر فوکوس، رزولوشن 4K را حفظ کنند. این لنزها علی رغم ساختار بزرگ تنها 52 میلی متر طول دارند. در مقایسه با مدل های دیگر که از ساختار 1/1.7” استفاده می کنند، بسیار کوچک تر می باشند و می توان آنها را در قاب های کوچک تر نیز نصب کرد.

لنز SL410 در بازه F/1.4 دارای سریع ترین مقدار نسبت کانونی می باشد و همین طور دارای بهترین فن آوری جمع آوری نور در شرایط کم نور در میان تمام لنزهای متغیر “1/1.7 در بازار حفاظت الکترونیکی می باشد.

Dahua-Theia

لنزهای CS Mount در نسخه های Manual, DC-auto و هم چنین Fully Motorized، Board Mount و C Mount در دسترس هستند.

Dahua-Theia

    آقای “دنیِل چاو” مدیر بازاریابی برون مرزی داهوا می گوید : “دوربین باکس فوق حرفه ای  IPC-HF81230E داهوا به همراه لنزهای Theia 4K کیفیت تصویر بالا و مناسبی برای قابلیات هوشمند و تجزیه تحلیل تصویر ارائه می دهد. این دوربین ها با ترکیب با راهکار ضبط داهوا، افراد حرفه ای در نظارت تصویری را به پیشرفته ترین فن آوری تصویر برداری مجهز می کند.”

آقای مارک پِتِرسُن، معاونت واحد فن آوری های پیشرفته شرکت Theia این گونه توضیح می دهد : “ما از همکاری با داهوا بسیار هیجان زده ایم، ظهور کیفیت 4K نظارت تصویر، به قابلیت های تجزیه تحلیل پرباری از قبیل تشخیص چهره، رفتار شناسی و ANPR قدرت خواهد داد، و مناسب مواقعی است که کیفیت بالا و جزئیات دقیق تصویر مورد نیاز است. مسلماً این فن آوری مناسب شرایطی است که فعالیت زیادی در محل وجود دارد یا منطقه وسیعی نیاز به نظارت دارد و تعداد دوربین های قابل نصب محدود می باشد ولی کل منطقه نیاز به نظارت دارد مانند مراکز فروش، استادیوم ها یا اماکن عمومی روباز.

داهوا برای تامین محصولات پیشرفته و بالا بردن فن آوری این محصولات و ارائه راهکار به مشتریان خود در سطح جهان، به طور مداوم بر روی تحقیق و توسعه (R&D) و مشارکت با همکاران سطح بالا، سرمایه گذاری خواهد کرد. داهوا با ماموریت “جامعه ایمن تر، زندگی هوشمند تر ” تمرکز خود را بر روی ” خلاقیت، کیفیت، خدمت” حفظ کرده و به تمام مشتریان خود در سرتاسر جهان خدمت رسانی خواهد کرد.

***

درباره TheiaDahua-Theia

شرکت فن آوری Theia، برای سامانه های حفاظت الکترونیک و کاربری های بینایی ماشین، لنزهای 4K و مگا پیکسلی تامین می کند. اختراع آنها یعنی فن آوری بصری خطی که برنده جایزه نیز شد، اعوجاج استوانه ای را در تصاویر تصحیح کرده و کیفیت تصویر را در لنزها بالا برده است.  لنزهای Theia در ایالات متحده تولید و به فروش می رسند و با استاندارد ISO9001 هماهنگ می باشند. Theia همچنین مهندسی بصری و خدمات طراحی سفارشی به مشتریان ارائه می دهد.

***

درباره داهواDahua-Theia

شرکت فن آوری های داهوا، تامین کننده برتر در صنعت حفاظت الکترونیک در جهان می باشد. در سال 2016 داهوا رتبه چهارم را  در سطح بین المللی، در رتبه بندی 50 کمپانی برتر  امنیتی، از سوی مجله A&S دریافت کرد. داهوا متعهد است که راه کارهایی با بالاترین کیفیت و پیشرفته ترین فن آوری، برای مشتریان فراهم کند و آنها را قادر سازد که بتوانند به بهترین شکل نیازهای خود را برطرف سازند. بیش از 5000 مهندس تحقیق و توسعه (R&D) و کارشناس فنی، بر روی آخرین فن آوریها در لنز دوربین، حس گر تصویر، رمزگذاری و انتقال تصویر، پردازش گرهای مرکزی، پردازش گرهای گرافیکی، تجزیه تحلیل تصویری، قابلیات نرم افزاری، امنیت شبکه و دیگر فن آوری ها تحقیق و فعالیت می کنند.

 

[rockthemes_promotion_box background_color=”#2b9cff” font_color=”#FFFFFF”]

فراگستر آنلاين گسترده ترين کانال خبري و آموزشي در زمينه سامانه هاي حفاظت الکترونيک (نظارت تصويري و کنترل دسترسي)

rockthemes_shortcode_start[rockthemes_button icon_align=”left” icon_title=”عضويت در کانال” button_size=”” button_color=”caution” button_shadow=”no” button_shape=”” extra_class=”” button_link_target=”” button_align=”center” link_url=”http://telegram.me/faragostaronline” link_id=”false” bg_color_default=”#FFFFFF” bg_color_hover=”#FFFFFF” text_color_default=”#FFFFFF” text_color_hover=”#FFFFFF” border_color=”#FFFFFF” button_bg_border=”use_bg_color_use_border” border_color_hover=”#FFFFFF” attr_title=”” link_is_tax=”false” tax_name=”custom-link” icon_class=”icomoon icomoon-icon-bullhorn” icon_url=””]عضويت در کانال[/rockthemes_button]rockthemes_shortcode_end[/rockthemes_promotion_box]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *