جدیدترین اخبار

شرکت ASIS انجمن ESRM را در سال جدید ایجاد می کند

دوربین مداربسته

شرکت ASIS انجمن ESRM را در سال جدید ایجاد می کند

به گزارش فراگستر به نقل از سکیوریتی ورد هتل، شرکت بین المللی ASIS ، شرکتی پیشرو در زمینه مدیریت امنیت حرفه ای در سطح جهانی ، مدیریت سرمایه گذاری ریسک های امنیتی  ESRMرا ایجاد کرده است و خود را متعهد ساخته تا مفاهیم آن را به تمام برنامه ها و سرویس ها القاء کند.

سامانه فلسفه و مدیریت ESRM در سطح جهانی اصول خطر را برای کمک به مدیریت امنیت حرفه ای در مواجهه با انواع خطرهای امنیتی استفاده می کند. شرکت ASIS با ایجاد انجمن ESRM که یک هدف استراتژیکی است به دنبال تغییر شکل مدیریت امنیت از حالت مانا به یک فرایند مشارکتی است.

تهدیدات این روزها به صورت گسترده ای پیچیده شده و هدف آن قرار دادن سازمانها در برابر راه های گوناگون است.

دیویدسی داویس مدیر شرکت ASIS اذعان دارد رشد سریع تجارت نیاز به رویکرد جامع و استراتژیک دارد تا خطر سازمانی مدیریت شود. شرکت ASIS به عنوان تنها انجمن حرفه ای جهانی به نمایندگی از تمام مجموعه های امنیتی دارای جایگاه ویژه ای برای هدایت این برنامه است.

انجمن ESRM نه تنها موارد امنیتی قدیمی نظیر پیشگیری از رویدادها و تروریسم را پوشش می دهد بلکه در برگیرنده طیف وسیعی از موضوعات مانند حفظ نام تجاری، تداوم تجارت، سرویس اطلاعاتی، امنیت سایبری، اطلاعات امنیتی، انعطاف پذیری و جرائم ایجاد شده توسط کارکنان مؤسسات می باشد.

دیویس اشاره می کند با پذیرش تفکرESRM  اعضا این انجمن حرفه ای و کارآمد خواهند بود و برای سازمان هایشان ارزشمندند.

برای هدایت این ابتکار، هیئت مدیره یک کمیسیون دو ساله ESRM را ایجاد کرده است که توسط دیوید تایسون رهبری می شود. تایسون معتقد است تا زمانیکه شرکت ASIS ESRM  را ارائه می دهد، هیچگاه معتقد نیست که برای راه اندازی رویکردش بدین شکل و یا تأکید موارد مهم، اعضای ASIS اقدامی صورت دهند .

تایسون هم چنین می گوید ما بر این باوریم که نتیجه این کار به بیشتر شدن اعضایی قدرتمند، سرمایه گذاری امن، رویکردی استراتژیک برای خطر و عملکرد امنیتی مقرون به صرفه منجر خواهد شد.

[rockthemes_promotion_box background_color=”#317dbf” font_color=”#FFFFFF”]

بزرگترین کانال تلگرام خبری و آموزشی در زمینه سامانه های حفاظت الکترونیک (نظارت تصویری و کنترل دسترسی)

rockthemes_shortcode_start[rockthemes_button icon_align=”left” icon_title=”کانال رسمی و آموزشی فراگستر” button_size=”” button_color=”caution” button_shadow=”no” button_shape=”” extra_class=”” button_link_target=”_blank” button_align=”right” link_url=”http://telegram.me/faragostaronline” link_id=”false” bg_color_default=”#FFFFFF” bg_color_hover=”#FFFFFF” text_color_default=”#FFFFFF” text_color_hover=”#FFFFFF” border_color=”#FFFFFF” button_bg_border=”use_bg_color_use_border” border_color_hover=”#FFFFFF” attr_title=”” link_is_tax=”false” tax_name=”custom-link” icon_class=”” icon_url=””]کانال رسمی و آموزشی فراگستر[/rockthemes_button]rockthemes_shortcode_end[/rockthemes_promotion_box]

[rockthemes_featuredimage size=”no-selected”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *