جدیدترین اخبار

داهوا دوربین 4مگاپیکسل اچ دی سی وی آی را به بازار عرضه کرد

داهوا

[rockthemes_heading bold_color=”#58595b” regular_color=”#ed1c24″ details_color=”#a5a7a8″ bold_text=”داهوا دوربین 4مگاپیکسل اچ دی سی وی آی را به بازار عرضه کرد” light_text=”” details_text=”” heading_font_size=”16″ html_tag=”h1″ align=”right” use_icon=”yes” border_bottom=”yes” disable_margin=”no” ]

دوربین 4 مگاپیکسل اچ دی سی وی آی تصویری با کیفیت 4مگاپیکسل با نسبت 16:9 اچ دی را به خروجی ارسال می کند. ضمناً این دوربین ها این اطمینان را بوجود می آورند که تصویر 4مگاپیکسل انتقال می یابد و عملکرد قدرتمندی را ارئه می دهد.

تصویر با کیفیت بالا

دوربین 4 مگاپیکسل اچ دی سی وی آی تصویری با کیفیت بسیار بالا را ارائه داده و جزئیات را با وضوح و رنگ دقیق نشان می دهد. اندازه دهانه لنز آن اف 1.5 است و دبلیو دی آر آن 120 دسی بل واقعی است. با جذب بسیار بالایی از میزان نور، دوربین عملکرد بسیار مؤثری در نور کم دارد. با فن آوری توسعه یافته دبلیو دی آر، تصاویر زنده حتی در شرایط نور زیاد بدست می آیند. دبلیو دی آر واقعی (120 دسی بل ) فضای روشن و تاریک از صحنه ها را در یک زمان یکسان بهبود می بخشد تا تصویری قابل استفاده ایجاد کند.

خروجی

دوربین، اچ دی سی وی آی و سیگنال خروجی سی وی بی اس را با هم و همراه با 2 رابط بی ان سی پشتیبانی می کند. در چنین شرایطی و با وجود چند خروجی، اشکال زدایی توسط یک آزمونگر (تستر) صورت می گیرد. همچنین این امکان وجود دارد که با چند دستگاه هماهنگ شود که این دستگاه ها شامل ماتریکس آنالوگ یا مانتیتور می باشند. علاوه بر این دوربین اچ دی سی وی آی تصویر 16:9 اچ دی در خروجی را بدون کشش و اعوجاج ایجاد می کند.

انتقال در فاصله دور

فن آوری اچ دی سی وی آی انتقال سریع را در فاصله طولانی و بدون از دست رفتن جزئیات تضمین می کند. این دوربین انتقال در فاصله 700 متری برای تصویر 4 مگاپیکسل اچ دی را توسط کابل کواکسیال و انتقال در فاصله 300 متری توسط کابل یو تی پی را پشتیبانی می کند.

کیفیت بالا و ویژگیهای کامل باعث می شود دوربین 4 مگاپیکسل اچ دی سی وی آی انتخابی ایده آل برای کسب و کارهای بزرگ و پروژه های متداول باشد، جایی که قابل اعتماد بودن نظارت و انعطاف پذیری ساخت و ساز جزء درخواستها می باشد.

[rockthemes_promotion_box background_color=”#2b9cff” font_color=”#FFFFFF”]

فراگستر آنلاین گسترده ترین کانال خبری و آموزشی در زمینه سامانه های حفاظت الکترونیک (نظارت تصویری و کنترل دسترسی)

rockthemes_shortcode_start[rockthemes_button icon_align=”right” icon_title=”عضویت در کانال” button_size=”” button_color=”caution” button_shadow=”no” button_shape=”” extra_class=”” button_link_target=”_blank” button_align=”center” link_url=”http://telegram.me/faragostaronline” link_id=”false” bg_color_default=”#FFFFFF” bg_color_hover=”#FFFFFF” text_color_default=”#FFFFFF” text_color_hover=”#FFFFFF” border_color=”#FFFFFF” button_bg_border=”use_bg_color_use_border” border_color_hover=”#FFFFFF” attr_title=”” link_is_tax=”false” tax_name=”custom-link” icon_class=”icomoon icomoon-icon-bullhorn” icon_url=””]عضویت در کانال[/rockthemes_button]rockthemes_shortcode_end[/rockthemes_promotion_box][rockthemes_button icon_align=”left” icon_title=”دانلود PDF” button_size=”” button_color=”action” button_shadow=”no” button_shape=”” extra_class=”” button_link_target=”_blank” button_align=”left” link_url=”http://faragostar-co.com/demo/wp-content/uploads/2017/01/داهوا-دوربین-4مگاپیکسل-اچ-دی-سی-وی-آی-را-به-بازار-عرضه-کرد.pdf” link_id=”false” bg_color_default=”#FFFFFF” bg_color_hover=”#FFFFFF” text_color_default=”#FFFFFF” text_color_hover=”#FFFFFF” border_color=”#FFFFFF” button_bg_border=”use_bg_color_use_border” border_color_hover=”#FFFFFF” attr_title=”” link_is_tax=”false” tax_name=”custom-link” icon_class=”icomoon icomoon-icon-cloud-download” icon_url=””]دانلود PDF[/rockthemes_button]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *